מנחם קרביצקי | יום י"ג סיון ה׳תשפ״ב 12.06.2022

שיא של מכירות - בעלי העסקים מאנ"ש קוטפים לקוחות בדיגיטל

בזמן שהחברות במרדף אחרי הלקוחות בעלי העסקים מאנ"ש משתמשים בכלים החדשניים שב'אונליין': עליה חדה של מכירות בחודשים האחרונים דרך פרסום בCOL הדירות שנחטפו כמו לחמניות, ביגוד, כלי בית, חופשות, ביטוחים ועוד.. סיפורה של מחלקת הפרסום החדשה של מרכז התקשורת - COL   
שיא של מכירות - בעלי העסקים מאנ
קרדיט: rupixen.com - unsplash

כל בעל עסק מרגיש את בוא הקיץ, את השחרור, החופש, והקלילות שמביאים יחד איתם עליה במכירות. הלקוחות צורכים יותר בקיץ, אנשים מנצלים את המזג אוויר למעבר דירה, חופשות, מתחדשים עם ביגוד ובעצם מה לא?

זו היא גם שעת המבחן של העסקים והחנויות. זה לא סוד שהדרך של העצמאי בארץ היא קשה. כמעט בכל ענף ישנה תחרות עם אינספור מותגים ואופציות, פעמים רבות העצמאי מוצא את עצמו עם הוצאות גדולות על תכנית עסקית, בנייה, פרסום, וכמות הלקוחות שמגיעים לא עומדת בציפיות שלו, הוא גידל וטיפח את המותג, אבל מתוסכל: איפה הלקוחות?!

אז מהי שיטת השיווק של העסקים המצליחים? מהו הסוד לפרסום נכון?

בשביל לקבל תשובות פנינו לצוות השיווק הדיגיטלי של COL:

"בארץ יש יותר מ-100,000 חבדניקים, הם יכולים להיות לקוחות שלך! הדרך הנכונה כיום לתפוס את הלקוחות היא לדבר איתם בשפה הנכונה במקומות שהם שוהים. רוב הזמן הם מבלים בדיגיטל שם גם נמצאת תשומת הלב שלהם, כל בעל עסק צריך להיות שם ולדבר בשפה עדכנית"' הם מספרים בהתלהבות

ומוסיפים: "ב"ה אנחנו זוכים לפרסם עשרות עסקים, הם מוכרים דרכנו יום יום מוצרים ושירותים אונליין, רק בחודש האחרון הגיעו דרכינו מאות לידים ורכישות בקמפיינים לחברות וחנויות בתחומים מגוונים: נדל"ן, ביגוד, יודאיקה, קולינריה, שירותים רפואים, משכנתאות, לימודים ועוד..

אז איך אתם בונים את הפרסום בדיגיטל?

אצלנו דבר ראשון שמים דגש על תוצאות, אחרי שאנחנו יושבים איתך ומכירים היטב את העסק לעומק, אנחנו בונים קמפיין שיווקי, כותבים תכנים שמדברים ללב הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים שלך, מעצבים באנרים, ודפי נחיתה בגרפיקה עדכנית, עם מיקוד לרכישות, יצירת קשר והשארת פרטים.

מה הכלים שלכם בפועל?

יש לנו מגוון כלים לפרסום:

כתבות שיווקיות: זמן איכות לספר ללקוח על המותג שלך, כל כתבה מקבלת אלפי צפיות. 

באנרים: מודעות אונליין בגרפיקה איכותית: שמושכים את לב הגולשים עם קריאייטיב מרענן. 

קבוצות וואצאפ: פרסום חד וממוקד שתופס את הלקוח במהירות תוך כדי שהוא מרפרף ברשת החברתית.

דף נחיתה: נכס דיגיטלי מקצועי, אליו הגולשים נכנסים מהמודעה או מהכתבה, שם הם מתרשמים מהעסק לעומק וקוראים עליו בהרחבה, כך מניעים אותם לרכישה, או יצירת קשר.

תוצאות ומעקב: תכלס, משפך שיווקי שמזרים לך יומיום לידים-לקוחות. מחברים אותך למערכת מעקב נתונים, ניתוח קמפיין והכי חשוב מעקב על הגדלת הכנסות. 

 

לסיום מה מייחד את הפרסום אצלכם ב-COL?

מחלקת הפרסום נפתחה במטרה אחת: להגדיל את ההכנסות של המפרסמים.

הצוות המקצועי שלנו מכירים היטב את הגולשים-הלקוחות הפוטנציאלים מאנ"ש שמבלים אצלינו הרבה באתר ובקבוצות הוואטסאפ. ככה אנחנו יודעים לדבר בשפה של הגולשים להעביר מסרים מדוייקים בצורה חוויתית ולהניע את הגולשים לפעולה. בנוסף לקמפיינים ארוכי טווח של יח"צ ושינוי תדמית.

בזכות הנגישות לאנ"ש 24/7 אונליין, העסקים שמפרסמים אצלינו מקבלים כל הזמן לקוחות בצורה שוטפת.

והכי חשוב. אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים. כשאנחנו רואים את הגדלת ההכנסות אצל הלקוחות, העבודה שלנו מקבלת משמעות עמוקה של שליחות.


בעל עסק? הלקוחות מחכים לך באונליין, בוא לקטוף אותם! לחץ כאן>>>


 

 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.