חרדים10 | יום י' סיון ה׳תשפ״ב 09.06.2022

ח"כ אורבך הודיע לרה"מ בנט על כוונתו לפרוש מהקואליציה

"נתתי הזדמנות, שילמתי מחירים, נותרתי לבד ואין כבר טעם להמשיך", אמר ניר אורבך לראש הממשלה והודיע על כוונתו לפרוש מהקואליציה • שקד נועדה הלילה במשך שעות עם אורבך במטרה לשמור עליו בקואליציה - ובמפלגת ימינה מביעים אופטימיות כי יצליחו למנוע את פרישתו מהקואליציה
ח
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

 

העיתונאי יקי אדמקר מביא היום (חמישי) באתר וואלה! ציטוטים משיחה שנערכה בין ניר אורבך לנפתלי בנט, בשעת לילה מאוחרת מיד אחרי כישלון הקואליציה להעביר את חוק יו”ש בכנסת.

על פי הדיווח, אורבך אמר לבנט כי “הערבים בקואליציה מחפשים רק כספומט ולא שום חזון אזרחי” והוסיף “נתתי הזדמנות, שילמתי מחירים, נותרתי לבד ואין כבר טעם להמשיך”.

אורבך, הסבור כי השמאל ורע”מ מובילים את סדר היום בממשלה ובקואליציה, הדגיש בפגישה ש”זה נגמר” ועל בנט להפנים את זה. למרות הנחרצות בדברי אורבך, הוא אמר כי ימתין מספר ימים עם ההחלטה הסופית.

על פי ההערכות במערכת הפוליטית, אורבך נותן לבנט עוד ימים בודדים להיערכות ואם לא תהיה דרמה גדולה במהלכם יודיע על פרישה מהקואליציה. על פי מקורבים לשקד ואורבך, השניים מתואמים ולא מנסים לשכנע זה את זה.

לעומת זאתעמית סגל ודפנה ליאל פרסמו בחדשות 12 כי בניסיון אחרון למנוע מאורבך את הפרישה מהקואליציה, נפגשה עימו הלילה שרת הפנים איילת שקד.

בימינה מערכים שניתן לעכב את פרישתו של אורבך ושהיא אינה סופית. על פי גורמים שמכירים את הפרטים, אורבך התחייב לראשי ימינה שלא יפתיע אותם כמו עידית סילמן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.