הרצל קוסאשוילי | יום ג' סיון ה׳תשפ״ב 02.06.2022

אחרי מהומת הענק בכנסת: בן גביר בראיון פוליטי סוער ל-COL

הסקר הדרמטי שהקפיץ את עוצמה יהודית ל-6 מנדטים: "אני לא זחוח, מריח אבל לא שותה" • הבחירות הבאות: "אני כן רוצה לרוץ יחד עם סמוטריץ'" • סערת חוק עונש מוות למחבלים שנפל: "הונאת הציבור נחשפה במליאה"
אחרי מהומת הענק בכנסת: בן גביר בראיון פוליטי סוער ל-COL
צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

אחרי לילה סוער במיוחד במליאת הכנסת, ועימות שכמעט גלש לאלימות פיזית בינו ובין חבר הכנסת מהרשימה המשותפת אחמד טיבי, התראיין הערב (חמישי) חבר הכנסת איתמר בן גביר ממפלגת 'הציונות הדתית' והתייחס למהומות אמש במליאה.

שתי הצעות חוק דרמטיות עלו אתמול להצבעה במליאת הכנסת. האחת - חוק איסור הנפת דגלי פלסטין. חוק זה עבר ברוב בקריאה טרומית. נפתלי בנט תמך, ואילו יאיר לפיד וחברי סייעתו יצאו מהאולם ולא נכחו בהצבעה.

בהמשך עלתה להצבעה הצעת החוק של בן גביר ומאי גולן להשתת עונש מוות למחבלים. חוק זה נפל ברוב של 52 מתנגדים מול 33 תומכים. נפתלי בנט התנגד, וכמותו אביגדור ליברמן וחברי סייעתו.


האזינו לראיון המלא >>


"אתמול ברגע האמת התברר שהוא (ליברמן. COL), ולא רק הוא, אלא גם חברי סייעתו, וגם חברי הסיעה של בנט ושקד, פשוט הונו את הציבור", אמר בן גביר, בהתייחסו להתנגדותם לחוק עונש מוות למחבלים.

"לגבי ליברמן", הוסיף והדגיש, "זה הרי היה נושא הדגל שלו, ובסופו של דבר רואים שגם הוא התקפל".

במהלך הראיון התייחס בן גביר לסקר הדרמטי שפורסם בסוף השבוע שעבר, ובו קיבל שישה מנדטים. "אני לא מופתע", טען חבר הכנסת הימני הערב. "אני מסתובב הרבה בארץ ורואה את האהבה הגדולה".

הוא הוסיף: "אני זוכר לא להיות זחוח. זה רק סקר, מריחים אבל לא שותים. יחד עם זה אני מקבל הרבה פידבק מהציבור. נלחם על שלוש השלמויות וברוך השם הציבור אוהב".

לדברי בן גביר, "אני כן חושב שאסור לנו להיות קטנים ואנחנו צריכים כוח". הוא גם אמר: "אני מאוד רוצה ומאוד נהנה להמשיך להיות עם סמוטריץ' החיבור בינינו הוא טוב והייתי רוצה שימשיך".

באשר לטענה כי הזינוק במנדטים שקיבל בסקר נובע לא ממידת פופולאריותו אלא בעקבות גל הפיגועים הרצחני שלפי הניסיון מוביל תמיד לנהירה של הציבור ימינה, השיב בן גביר:

"אני חייב לומר שגם אני עושה סקרים ואני כן ראיתי סקרים מלפני כמה חודשים ובהם הייתה מגמה של עלייה וברוך השם המצב הביטחוני היה אז יותר שקט.

"יכול ליההות שזה המצב הביטחוני. בכל מקרה מה שחשוב שהציבור יודע שהוא רוצה ממשלת ימין ואנחנו נעשה הכל בשביל שזה יקרה".

את הראיון חתם בן גביר: "אתמול במסגרת חוק עונש מוות למחבלים ראינו גם את השנאה של כל מיני ח"כים מהמשותפת וניסו לפגוע בי. אני חושב שלא סתם רוצים לפגוע בי. הם יודעים שאם אהיה במקום מפתיע יהיה להם בעיה. זה הסיבה שהם מפחדים ממני ועושים הכל בשביל לסתום לי את הפה. זה לא יעזור להם נמשיך הכל בשביל ארץ ישראל ותורת ישראל".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.