מערכת COL | יום ג' סיון ה׳תשפ״ב 02.06.2022

עונת החתונות, סערת בן גביר בכנסת וחגיגת שבועות קולינרית

חגיגת שבועות קולינרית עם השף החב"די מאלעד, שיעור בהנחלת תורה לצעירים עם המחנך הוותיק מלוד • בעל הקייטרינג על הדרך לחסוך בהוצאות החתונה • וגם: סערת הענק במליאת הכנסת אמש, בן גביר בראיון נרחב
עונת החתונות, סערת בן גביר בכנסת וחגיגת שבועות קולינרית
תמונות: ארכיון COL ובאדיבות המצלם

כמדי סוף שבוע במרכז התקשורת החב"די - תכנית 'ליל שישי' בהגשת הרצל קוסאשוילי, ברדיו COL.

התכנית השבוע עוסקת בחג השבועות, שיצויין ביום ראשון הקרוב, וכמובן בנושאי אקטואליה העומדים על הפרק.

חבר הכנסת איתמר בן גביר בשיחה נוקבת על ההשתפנות של הקואליציה לדבריו ובפרט של שר האוצר ליברמן, שהצביע אמש במליאה נגד הצעת חוק מוות למחבלים.


האזינו לתכנית >>

האזינו לתוכנית המלאה לפי נושאים >>


"ראינו אתמול שוב את הפרצוף האמיתי שלהם. הם באמת מפחדים בקואליציה ובעיקר הח"כים הערבים של המשותפת, שכשהימין יחזור לשלטון ואני אהיה בתפקיד מפתח בממשלה הם יהיו במקום אחר לגמרי". הוא גם מתייחס לסקר החדש שהתפרסם לאחרונה שגם בריצה לבד ללא סמוטריץ' הוא גורף לפחות חמישה מנדטים.

מכת שריפת הפסולת בסמוך לשכונת הרכבת ושכונת חב"ד בעיר לוד נמשכת. נהיה כאן עם תושב השכונה ר' שלומי סלאוין שיספר על היסטוריה ארוכה ושרשרת מחדלים שהובילו למצב המסוכן והקשה בו כמעט בכל יום נאלצים תושבי השכונה ותלמידי הישיבה לשאוף עשן רעיל ומסוכן.

במקביל, יעלה לשידור סגן ראש עיריית לוד מר יוסי הרוש שיפרוס את הפתרון שהעירייה מציגה לבעיה, לאחר שממשלת ישראל הכירה בבעיה האקוטית והקצתה לשם כך 50 מיליון שקלים.

עונת החתונות חזרה ובגדול, ואיתה קרסו כל הקונספציות של החתונות הקטנות אליהן התרגלנו בימי הקורונה. יהיה כאן ר' אבי מלכא בעלים של קייטרינג עם ניסיון רב שנים בהפקת אירועים לאנ"ש, שיספר על עשרת הדברות למתחתנים ולזוגות הצעירים. איזה טעויות לא לעשות בהזמנת אולם וקייטרינג, וכיצד אפשר באמת לחסוך בהוצאות הגדולות של החתונה מבלי להעיב על השמחה וההדר. "זה לא הוגן לגלגל את הוצאות שבת השבע ברכות על צד הכלה-זו עוד חתונה" הוא אומר.

ואם כבר חתונות, אז נמשיך בשיחה על זוגיות לקראת חג השבועות - נשואי כנסת ישראל והקב"ה. יהיה כאן המרצה המפורסם הרב אריק מלכיאלי, מחבר ספרים וביניהם הספר 'דובדבנים' – טיפים בזוגיות לאור פרשת השבוע. הרב מלכיאלי יפרוס את חשיבות שלום הבית בעידן המודרני כבסיס לחיים יהודיים וחסידיים, וגם מהי דרך הזהב לזוגיות נכונה אל מול אתגרי החינוך והפרנסה שאיתם אנו מתמודדים ביום יום.

זה לא חג שבועות ללא מתכון חלבי כמובן. יהיה כאן ר' אלימלך לוין מקייטרינג 'לוין שף' החלבי, שיספר על תמורות גדולות בעולם האירועים שמכיר בכבוד לאוכל החלבי המגוון, למרות שאירועי הבשר שולטים עדיין בתחום, והוא כמובן ישחרר לנו מתכון קל ופשוט לפסטה חלבית מוקרמת קצת שונה.

לסיום, בנינו ערבים בעדינו-את ניגון השבת שלו יבחר איש החינוך הוותיק הרב מאיר טורנהיים מלוד, עם וותק של עשרות שנים בחינוך תשב"ר, שידבר כאן על 'להאהיב את התורה' על הילדים הקטנים כביר מהגיל הצעיר ביותר, כמו גם על הדרך הנכונה לעזור לילדים להתגבר על מחסומי בושה ומבוכה בצעדיהם הראשונים בחיידר, וכמובן, התייחסות גם לתחזיות הפוליטיות שלו מהשנים האחרונות שהיו נכונות ברובן. "מאז שפיספסתי עם הבחירות של טראמפ, לא נראה לי כרגע שאחזור לזה" הוא אומר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.