מערכת COL | יום ג' סיון ה׳תשפ״ב 02.06.2022

השלוחים במאמץ אדיר להביא מאות אלפים ל"עשרת הדברות"

שורות יוזמות של צעירי חב"ד להביא מאות אלפי יהודים וילדיהם לשמיעת עשרת הדברות • במרכז הפעולות: פתיחת אלפי מוקדים של קריאה ועריכת כינוסים חגיגיים ומושקעים • גדולי התורה שליט"א הצטרפו לקריאתו של הרבי
השלוחים במאמץ אדיר להביא מאות אלפים ל
חלק מהפרסומים לקראת שבועות

תנופה גדולה ל'מבצע שבועות' המסורתי: בימים אלה, פועלים למעלה מאלף שלוחי הרבי בכל רחבי הארץ, לעודד הורים לבוא עם ילדיהם לשמוע את עשרת הדיברות בחג השבועות הבא עלינו לטובה.

שלוחי הרבי, פרסמו למאות אלפי מקורביהם, על מוקדי קריאת "עשרת הדיברות". בחלק מהערים הוכרזו על עשרות־רבות של מוקדים שיעבדו מסביב לשעון במהלך יום חג השבועות, כדי לאפשר לכמה שיותר ילדים והוריהם לשמוע את עשרת הדברות. 

בצעירי אגודת חב"ד, הובילו גם השנה את התנופה הגדולה של המבצע, במסגרתו עודד הרבי להביא ילדים, "בנינו ערבים בעדנו", לשמוע את עשרת הדיברות. 

במסגרת התנופה, פורסמו קריאתם של גדולי ישראל שליט"א, שביקשו מכלל הציבור לעשות ככל שביכולתם לבוא עם ילדיהם לבתי הכנסת בחג השבועות כדי שישמעו את עשרת הדיברות. הרבנים שליט"א ביקשו מכל אחד ואחד להצטרף לבקשת הרבי ובכך להחדיר לילדים את המתיקות של אהבת התורה וקיום המצוות. 

כחלק מהתנופה של 'מבצע שבועות', הפיקו בצעירי חב"ד ערכת שבועות עשירה, הכוללת מארז ובו שפע של תוכן תורני ייחודי. במרכז הערכה: ספר מהודר עם 54 מושגים ביהדות מפרשות השבוע, מוצגים בתצוגה מרשימה. הערכה תחולק לרבבות יהודים בכל רחבי הארץ מכלל המגזרים והחוגים. לצד הערכה יפיצו השלוחים חוברת מהודרת לרגל החג – "מקבלים תורה מחדש". בחוברת תוכן לחג השבועות לכל המשפחה, כולל תכנים לנשים וילדים וזמני החג. בנוסף, יעניקו השלוחים לקהל המתקרבים חוברת מהודרת לליל שבועות, ובה ביאורים מונגשים לסוגיות בגמרא. 

התנופה המדוברת באה לידי ביטוי ביוזמות מקוריות נוספות, ובהן: גיוס של קהילת 'השגרירים' - מקורבי בתי חב"ד מכל החוגים והעדות, ל'מבצע שבועות'. במסגרת הגיוס, מעניקים ל'שגרירים' מגוון כלים כדי לקדם את יעדי המבצע. כך, למשל, מעניקים אמצעים ליצירת קשר עם גבאים ברחבי הארץ, מחולקים פוסטרים לתלייה מטעם בית הכנסת ועוד. 

כאמור, בימים האחרונים, הגבירו השלוחים את הפרסומים בקרב המגזרים השונים, לבוא למוקדים השונים ולשמוע את עשרת הדיברות, כשהמשתתפים יזכו בגלידות ומיני מתיקה וייכנסו להגרלה על פרסים שונים. 

"לפני ארבעים ושתיים שנה", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "קרא הרבי 'שכל הילדים והילדות מבן חודש ומעלה – ואפילו רכים יותר, יתלוו להוריהם לשמיעת קריאת התורה בכלל, ובפרט בשעת קריאת עשרת הדברות בחג השבועות'. עלינו לעשות ככל שביכולתנו שלא יהיה יהודי אחד וילד יהודי אחד בארץ שלא ישמע את עשרת הדברות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.