מערכת COL | יום כ"ח אייר ה׳תשפ״ב 29.05.2022

הגיבורה של ה'תשפ"ב: מי תהיה המדריכה הנבחרת של 'בת מלך'?

תחת המסר "השנה במיוחד" נדרשות אלפי חניכות 'בת מלך' הפועל תחת 'ארגון נוער חב"ד', לבחור את מדריכת השנה שלהן • אל ההמלצות מוסיפות החניכות נימוק בן 200 מילה • מה המטרה של כל זה?
הגיבורה של ה'תשפ
צילום ארכיון: שניאור שיף

כמיטב המסורת, זו השנה החמישית ברציפות: בארגון 'בת מלך', שתחת 'ארגון נוער חב"ד', הפועל בקרב הבנות הצעירות של חב"ד, יצאו השבוע בקריאה לחניכות למצוא את 'מדריכת השנה' שלהן - זו שהשקיעה והתמסרה מעל ומעבר במשך כל התקופה הזו.

את המלצתן על הבנות לשלוח לתיבת גוגל ייעודית. כאשר עליהן לציין ב-200 מילה מהי הסיבה לבחירתן. נותרו עוד פחות משבועיים לשיגור ההמלצות.

"המטרה כאן כפולה", מסבירה ל-COL מנהלת הארגון, "היא מצד אחד מוקירה את המדריכות, מעלה על נס את ההשקעה שלהן, גורמת למדריכות לקבל פידבק חיובי מהחניכות שלהן. נוסף על כך גורם לחניכות לרגש של תודה והתחברות.

"היוזמה הזו היא ההכשרה וההכנה הטובה ביותר לפעילות של שנה הבאה. מדרבנת את כל העוסקות במלאכה".

מאות חניכות ואימהות כבר בחרו. "פראדי גרליק היא המדריכה שלי", נמליצה אחת הבנות, ובין היתר פירטה: "היא דואגת שכל פעילות תהיה מעניינת ומושכת עם הרבה תמריצים. היא משקיעה באופן לא רגיל".

חניכה אחרת בחרה במדריכה מוסי ריבקין. "היא עדינה ורגישה מאוד לצרכי החניכות! הגישה שלה לבנות היא רכב ועוטפת וגורמת לחניכה להרגיש שייכת ואהובה. בשבילנו היא מדריכת השנה".

גם חני פרוצ'נסקי נבחרה בידי אחת החניכות. "היא לא רק מדריכה", כתבה עליה בין היתר הבוחרת, "היא דוגמה אישית לכל ילדה וילדה ואפילו לבנות שלא בקבוצה שלה. היא עושה פעילויות שוות ומחכימות. אין ילדה שיוצאת מאוכזבת".

מעוניינות גם אתן לבחור את מדריכת השנה שלכן? לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.