שניאור דייטש | יום כ"ח אייר ה׳תשפ״ב 29.05.2022

הרב מאזוז תקף: "יותר גרועים מנאצים"; לפיד וליברמן הגיבו

הגאון הרב מאיר מאזוז כינה בשיעורו השבועי במוצ"ש את ליברמן ולפיד “בוגדים בעמם, שונאים את עמם, גרועים מנאצים. הנאצים אוהבים את עמם, אלה שונאים את עמם שלהם” – השניים הגיבו • שר החוץ: “התשובה היחידה שלי לדבריך היא שאני אוהב את כל עם ישראל” • ליברמן: “שנאת חינם"
הרב מאזוז תקף:

הגר”מ מאזוז, ראש ישיבת ‘כיסא רחמים’, תקף אמש בשיעורו השבועי את השרים אביגדור ליברמן ויאיר לפיד, על רקע הגזירות החדשות שהם מתכננים להטיל על לומדי התורה ומשפחות האברכים, ועל הגזירות שכבר הטילו.

שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד השיב הבוקר (ראשון) למתקפה נגדו: “הרב מאזוז, הנאצים רצחו את סבא שלי במחנה ריכוז, ניסו לרצוח את אבא שלי בגטו. התשובה היחידה שלי לדבריך היא שאני אוהב את כל עם ישראל ומאחל לרב מאזוז יום ירושלים שמח, יום של אחדות ואהבת ישראל”.

שר האוצר ויו”ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “במקום לימודי ליבה, הרב מאזוז בוחר ללמד לימודי שנאה.

“לא ידעתי שלימודי ליבה, יציאה לעבודה ושירות צבאי זה יותר גרוע מהנאצים. כבר נכתב במקורות שבית המקדש ‘מפני מה חרב? מפני שהייתה בו שנאת חינם'”.

וידאו:

 

בשיעורו השבועי אמר הגר”מ מאזוז: “יש המון אנשים רעים. אנחנו מחכים שיום אחד הם יחלפו מן העולם. מי שרוצה יחבור לליברמן, ללפיד... זה ראש ממשלה חליפי, חליפי זה חלוף... הם רוצים לחנוק את האברכים ולתת כמה שיותר לערבים”.

ראש הישיבה הוסיף: “בוגדים בעמם, שונאים את עמם, גרועים מנאצים. הנאצים אוהבים את עמם, אלה שונאים את עמם שלהם. רוצים להרוס ילדים, זקנים, תלמודי תורה, שבזכות התורה חייתם אלפיים שנה”.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.