מערכת COL צעיר | יום כ"ח אייר ה׳תשפ״ב 29.05.2022

מרהיב: צפו ביצירה המדהימה שגורמת להמוני נהגים לחייך

צמד חברים מפינלנד ביקשו לגרום לאנשים לחייך ולשמוח. הם מצאו דרך יצירתית לגרום לכך • איך הפכה חלקת עצים ליצירה אומנותית מרהיבה? • מסביב לעולם
מרהיב: צפו ביצירה המדהימה שגורמת להמוני נהגים לחייך
(צילום מסך)

 

מסביב לעולם

 

אנחנו כבר יודעים שפינלנד היא אחת המדינות המאושרות ביותר בעולם. אבל כנראה שזה לא היה מספיק לפינים, מה שהביא שני חברים טובים לחפש דרכים להפוך את תושבי המדינה שלהם לעליזים יותר. אין ספק שהפתרון שמצאו היה יצירתי, וברור כי הוא מעלה חיוך מידי יום על פניהם של המוני נהגים בפינלנד.

על צלע הר גבוה, הנשקף מכביש ראשי וסואן, נטעו לפני מספר שנים המוני עצים ירוקים. צמד החברים, העונים לשם קריל והמפטון, החליטו לנצל את ההזדמנות להכנת יצירה מוצלחת שתשמח רבים. הם בחרו בקפידה מקום על ההר, ונטעו בו במקום את אותו סוג של העצים שנטעו על פני כל ההר, סוג שונה של עצים המאופיין בכך שבימי הסתיו העלים שלו מחליפים את צבעם לצהוב-כתום.

המלאכה נעשתה בצורה מדויקת. באמצעות העצים החדשים שנטעו עם יצרו 'סמיילי', צורה המדמה פנים מחייכות. העצים גדלו, וכעת, מי שיגיע בימי הסתיו לאותו כביש ראשי סואן בפינלנד, ייתקל גם הוא בפרצוף המחייך מולו מצלע ההר. זהו מראה מרהיב, וצמד החברים המוכשר יכול להכתיר את משימתו כהצלחה; לא רק הנהגים העוברים על הכביש מחייכים למראה היצירה הנהדרת, התמונות של העצים שיוצרים סמיילי חצו מהר מאוד את גבולות פינלנד וגרמו להתפעלות רבים ברחבי העולם.

צפו ביצירה המדהימה:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.