צבי סופר | יום כ"ה אייר ה׳תשפ״ב 26.05.2022

אשדוד: למעלה מרבבת צועדים ב-16 תהלוכות

שיא במספר המשתתפים והתהלוכות שקיימו השלוחים באשדוד • כמעט בכל רובע התקיימה תהלוכה, כשכמות המשתתפים כמעט והכפילה את עצמה • ברובע ז' התקיימו שני כנסים מושקעים לילדי הציבור החרדי, ברובע י"א התחברו שלוש תהלוכות להפנינג אחד ענק • חב"ד במרכז הרפואי אסותא דאגה לילדי המאושפזים, וחב"ד בעלייה לילדי הפליטים • אשדוד צעדה
אשדוד: למעלה מרבבת צועדים ב-16 תהלוכות
צילום: מענדי קורנט

הצלחה חסרת תקדים לתהלוכות ל"ג בעומר באשדוד. ב-16 תהלוכות שהתקיימו כמעט בכל רובע, השתתפו למעלה מ-15,000 ילדים ועוד אלפי הורים, שצעדו ברחובות אשדוד תחת הסיסמה "יחד כל ילדי ישראל".

"אחרי שנים רבות של השקעה, נראה כי התהלוכות באשדוד הפכו להיות חלק בלתי נפרד מל"ג בעומר. ההורים והילדים לא מפספסים את החוויה המיוחדת, שמשלבת אטרקציות ותוכניות אומנותיות ברמה גבוהה יחד עם מסורת וגאווה יהודית!", אומר הרב שניאור זלמן גודמן, שליחו הראשי של הרבי ומנכ"ל מוסדות חב"ד באשדוד.

אלפי ילדי הרבעים החרדיים השתתפו בשני כינוסי ענק, לבנים ולבנות, לכבוד רבי שמעון בר יוחאי. הם נהנו מתכנית עשירה ומגוונת, השתתפו בהגרלות על פרסים מרהיבים – ובהם סטי ספרים מפוארים – ולא שכחו ללמוד משנה לזכר נשמות קדושי מירון ע"ה. כל זה בארגון בית חב"ד המרכזי ובהתמסרות של קבוצת אברכים מקומית.

למעלה מ-2000 משתתפים באירוע הגדול ברובע י"א, כאשר שלוש תהלוכות משלושה רבעים התחברו להפנינג אחד ענק: מפארק רובע י"א, בהובלת הרב לוי ושטערני בוטמן; מפארק רובע י"ב, בהובלת הרב ישראל וחיה לאופר; ומפארק הסיטי, בהובלת הרב יוסף יצחק וחני פרידמן.

השליח ורב רובע י"א, הרב מרדכי לאופר, נשא דברי ברכה בפני קהל האלפים, וביקש לברך את כל אלו שלקחו חלק בקיום האירוע, ביניהם אנשי החברה העירונית ומנהלי המתנ"סים. 

וכך בכל רחבי העיר צעדו ילדים והורים בתהלוכות מרשימות וססגוניות, שהצליחו ברוך ה' מעבר למשוער: ברובע א' על ידי הרב אלקנה ומלכה לאה גודמן, ברובע ג' על ידי הרב יצחק שיטרית, ברובע ד' על ידי הרב מענדי ורוחי קרמר, ברובע ה' על ידי הרב אושי ומושקי הלפרין, ברובע ח' על ידי הרב שולם וחני מגידמן (שעוד לא מלאה שנה להגעתם לשליחות ברובע!), ברובע ט' על ידי הרב יוסי ועלקי מרגליות, ברובע י"ג על ידי הרב דוד ומושקא כהן, וברובע ט"ז על ידי הרב יצחק וחיה קפלן.  

אירועים מיוחדים ומרגשים התקיימו במחלקת הילדים של מרכז הרפואי אסותא, על ידי השלוחים הרב צבי ופנינה גודמן, ועבור ילדי הפליטים מאוקראינה על ידי חב"ד בעלייה בראשות הרב שמחה ועליזה קוליעקב. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.