שניאור דייטש | יום כ"ד אייר ה׳תשפ״ב 25.05.2022

תהלוכת ל"ג בעומר הגדולה חזרה לכיכר השבת | גלריית ענק

יותר מרבבת ילדי תשב"ר מכל החוגים צעדו בגאון יעקב אדיר בתהלוכה המרכזית של צעירי אגודת חב"ד בכיכר השבת בירושלים • גולת הכותרת של התהלוכה הכינוס הענק והמרשים בלב-ליבה של ירושלים החרדית תחת כיפת השמים, בהשתתפות רבנים משפיעים וראשי ישיבות • אבות ואמהות מחו דמעות התרגשות כשאלפי הילדים פתחו באמירת כל התהלים עשרות פעמים בו זמנית לזכר קדושי מירון
תהלוכת ל

תהלוכת ילדי תשב"ר בכיכר השבת בתפארתה

התהלוכה הגדולה והמרכזית של תהלוכות ל"ג בעומר המאורגנות ע"י צעירי אגודת חב"ד בירושלים בהשתתפות למעלה מעשרת אלפים ילדים, תלמידי תתי"ם מכל החוגים של היהדות החרדית.

אכסניה למפגן ענק שנה אחרי שנה מהווה ירושלים וססגוני של יותר מרבבת ילדי הת"תים בירושלים, שכולו קידוש שם שמים ברבים.

כיכר השבת והרחובות הסמוכים נסגרו על-ידי המשטרה כבר מהשעות המוקדמות של הבוקר, ועוד בטרם החלו הילדים להגיע, כבר נתמלאו שולי הכיכר בהמון אדם, שביקשו לתפוס מקום טוב כדי לצפות בכינוס המיוחד, שהפך במשך השנים לאחד האירועים היפים והמרגשים שבירושלים.

התהלוכה עצמה יצאה מרחבת סמינר בית יעקב, לכאן התרכזו אלפי ילדים מכל חלקי העיר. בעבודת ארגון מסודרת למופת סודרו הילדים לקבוצות, כשבראשה מצעד מרהיב של דגלים ותזמורת תופים של ילדים מת"ת "תורת אמת ירושלים בניצוחם של  התמימים יוסי כץ ומנחם מענדל הלל ודוד רווח.

השיירה האדירה של אלפי ילדי צאן קדשים עברה בצירי התנועה הראשיים כאשר אלפים ממלאים את המדרכות והמרפסות, כדי לצפות בתהלוכה הנאה, שצעדה לעבר כיכר השבת שם נערך כינוס אדיר ורב רושם.

רגע מרגש ביותר  היה עם פתיחת הכינוס כשהמנחה הזמין אל  הבמה את אחד מבני קדושי מירון , הבחור מענדי צדיק בנו של הרב אריאל צדיק ז"ל שהשמיע דברי התעוררות ואמירת כל התהלים, עשרות פעמים בו זמנית כפי שחולק בין אלפי הילדים, לזכרם של קדושי מירון ז"ל

דברי תורה וברכה השמיעו הגה"ח הרב יוסף סלונים - רב מרכז העיר וחבר בית-דין רבני חב"ד,  את ברכת עיריית ירושלים הביאו חבר המועצה ונציג חב"ד בעירייה הרב יעקב הלפרין שסייע רבות לקיום האירוע בככר השבת,ולכל התהלוכות בירושלים. כל הדוברים העלו על נס את המפגן האדיר של אחדות ישראל והזדהות עם מהות ל"ג בעומר, כפי שבא לביטוי בתהלוכות שהגה ויזם הרבי.  

במהלך הכינוס נערך סיום ספר המצוות ופתיחת המחזור החדש על ידי שני תלמידים מתלמוד תורה תורת אמת ירושלים.    

הכינוס המרשים הסתיים בשירת "שיבנה בית המקדש"   אדירה שהרעידה את כל כיכר השבת והרחובות הסמוכים.

פיארו את המעמד בנוכחותם,  רבני קהילות חב"ד רבני שכונות, ראשי ישיבות ואישי ציבור.

את הכנס הנחה בהצלחה מיוחדת הרב נפתלי הכהן רוט, שגם עמד בראש מלאכת הארגון יחד עם הצוות המסור הרב נועם רוט ובנו אהרן דוד, הרב ישראל כהן ,הרב בנימין זילברשטרום, הרב אריה גולדברג,הרב מנחם שוחט ובנו הרב שלמה, הרב מנחם וייספיש, הרב שמואל גלבשטיין הרב ברוך ברנדווין, שניאור בלשניקוב ותלמידי ישיבה גדולה  חב"ד תורת אמת.

במרכז הכינוס מרותקים צפו הילדים במופע השמיטה הענק של מנחם שרון מלווה במסרים חינוכיים חסידיים.

בין הילדים הוגרלו מאות ספרי קודש ביניהם שסי"ם עוז והדר, סטים מקראות גדולות, משניות ועוד.

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.