צביקה קעניג | יום כ"ב אייר ה׳תשפ״ב 23.05.2022

ל"ג בעומר באלמא אטא: סיום הרמב"ם בכניסה לציון

ילדי אלמא אטא צעדו בגאווה ברחובה של עיר והכריזו פסוקים. התהלוכה המסורתית יצאה מבית חב"ד לציון של רבי לוי יצחק כשבפי המתהלכים מתנגן "ניגון הקפות לר' לוי יצחק" בגאון ובעוצמה
ל

החשכה ירדה ואיתה ל"ג בעומר פצח בנעימת מדורה. חברי הכולל עם יהודים נוספים מהקהילה ישבו סביב שולחנות ערוכים ועסקו ב"להבין עניין רשב"י" ואמירת לחיים כמנהג החסידים. המדורה כבר כבתה ותיכף "תלמידיהם" באים להכריז ש"הגיע זמן קריאת שמע של שחרית" וש"מחר תהלוכה!".

הגיע הבוקר, הבוקר של הילדים. "רבי שמעון ירקוד בתהלוכה ואנחנו נחזיק בלונים ושלטים" הם יודעים לספר. כל ילדי ה'סמארט ג'יי'- תכנית יומית לילדים, צעדו בגאווה ברחובה של אלמא אטא, הכריזו פסוקים בכבשם את העיר.
השעות עוברות ורבי שמעון עדיין ברחובות, התהלוכה המסורתית מבית חב"ד לציון של רבי לוי יצחק יצאה לדרכה כשבפי המתהלכים מתנגן "ניגון הקפות לר' לוי יצחק" בגאון ובעוצמה.

כהכנה לכניסה לציון, נערך סיום לימוד הרמב"ם שהיה לגולת הכותרת של המאורע, כנהוג, נשמעים פרקי תהלים וקריאת הפ"נ כללי ובו בקשות להתקשרות לאילנא דחיי לרבי נשיא דורנו, תפילות על הקהילה ועל השלוחים ברחבי אוקראינה ורוסיה ולשלום קהילותיהם.

פעילות חוויתית, סעודת שישליק מגוונת, הכל כיד המלך, מחכים לחוזרים לבית חב"ד. ילדי החמד של הקהילה הפליאו את כולם באמירת 12 הפסוקים והכינוס נחתם בהגרלת ספרי קודש ושירת יהי רצון שיבנה בית המקדש!

השליח ורב הראשי - הרב ישעיה כהן, מציין שהצלחת אירועי לג בעומר נזקפת לנשי חבד השלוחות שעמלו על הפקת האירועים.

צפו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.