מנדי ברגר | יום כ"א אייר ה׳תשפ״ב 22.05.2022

באחדות ושמחה: הפאראד הענק של ל"ג בעומר חזר לכפר חב"ד

לאחר שנתיים של קורונה במתכונת שונה: בנוכחות אלפי משתתפים מתושבי הכפר נחגג יום ההילולא של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי ● לאחר ההדלקה המאוחדת התקיים אירוע חלאקה לחיילי צבאות השם בני השלוש
באחדות ושמחה: הפאראד הענק של ל
צילום: מענדי קורנט, הפקה: רחלי רוזן

לאחר שנתיים של קורונה, התאספו אלפי תושבי כפר חב"ד באחדות נפלאה – אנשים נשים וטף לפאראד המסורתי שאורגן על ידי הועד המקומי של כפר חב"ד בראשות הרב שמעון רבינוביץ ובשיתוף המועצה המקומית שדות דן בראשות מר דוד יפרח וסגנו ר' בנימין ליפשיץ.

האירוע החל בתהלוכת שמחה וקדושה בה צעדו כל ילדי וילדות הכפר, מנקודות ההתאספות השונות עד לרחבה הקבועה שמאחורי הישיבה. את האירוע שנערך בטוב טעם עם תוכן מושקע שכלל הצגה מלאת מסרים חסידיים בשילוב מופע אקרובטיקה, הנחה ר' שימי סגל.

שיאו של הערב המכובד היה בשעת טקס הדלקת המדורה בראשות המד"א הרב מאיר אשכנזי, כשלצידו הרב אליעזר ברוד רבו של כרמי יוסף, המשפיע הרב זלמן גופין והרב משה גלבשטיין לצד עוד רבנים ומשפיעים מכפר חב"ד, ובהם: הרב חיים פרוס, הרב ברוך בלז'ינסקי, הרב בנימין כהן, הרב אליהו קירשנבוים, הרב ישראל הלפרין, הרב מאיר רבינוביץ', הרב דוב טברדוביץ', הרב אשר אייזנבאך, ועוד.

לאחר ההדלקה, ותוך כדי שירה חסידית וריקודים סוחפים, נערך טקס גזירת השערות לילדי החלאקה, שהוזמנו לעלות לבמה יחד עם הוריהם ואף זכו לשי מהודר מידיו של יו"ר הוועד המקומי הרב שמעון רבינוביץ. בסיום האירוע נערכו הגרלות על פרסים יקרי ערך רבים.

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.