יוסף ברגר | יום כ"א אייר ה׳תשפ״ב 22.05.2022

במערב העיר אלעד ערכו סיום הרמב"ם בתהלוכת ל"ג בעומר

מעל 200 ילדים מכל העדות והחוגים השתתפו בכינוס ל"ג בעומר שהתקיימה באולמי חסידים בשכונת מערב אלעד • השליח הראשי לאלעד הרב יוסף יצחק סילברמן ערך סיום ההלכה האחרונה בספר הרמב"ם וקישר את סיום לימוד הרמב"ם עם פרשת בחוקותי 
במערב העיר אלעד ערכו סיום הרמב

מעל 200 ילדים מכל העדות והחוגים השתתפו בכינוס ל"ג בעומר שהתקיימה באולמי חסידים בשכונת מערב אלעד.

את הכינוס פתח המנחה התמים מנחם מענדל סילברמן שהסביר את מעלת לימוד התורה של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי שכתב את ספר הזוהר הקדוש, את מעלת לימוד התורה של רבי משה בן מיימון - הרמב"ם, שכתב את ספרי ה"יד החזקה" על כל התורה כולה, את תקנת הרבי לילדים ללמוד את ספר המצוות ועל כך שגם הילדים וגם המבוגרים שלומדים שלושה פרקים ברמב"ם מסיימים מידי שנה את לימוד כל מצוות התורה.

לאחר מכן הזמין את השליח הראשי לאלעד הרב יוסף יצחק סילברמן שהודה לכל התורמים להצלחת הכינוס, ערך סיום ההלכה האחרונה בספר הרמב"ם וקישר את סיום לימוד הרמב"ם עם פרשת בחוקותי בה נאמר שאם נלמד את התורה, "בחוקותי תלכו", אז נזכה ל"ונתתי שלום בארץ" שלא יהיו פיגועים חס ושלום. הרב סילברמן קרא למשתתפי הכינוס להתחזק בלימוד הרמב"ם .

לאחר מכן, מדריכי הכינוס חילקו לכל משתתפי הסיום חבילות של ממתקים. הילדים שרו שירי ל"ג בעומר עם אמן הקלידים "מושמוש" – משה גד אברהם.

בהמשך, אמרו תהילים לרפואת הפצועים בפיגוע באלעד: שי בן אילנה , חיים בן שרה ושמעון בן גמלה.

במהלך הכינוס, הילדים צפו בהצגה חינוכית "חברים בלב", אמרו את י"ב הפסוקים והשתתפו בחידון נושא פרסים. בסוף הכינוס, הילדים קיבלו כובעים ויצאו לתהלוכה לכיוון בית הכנסת "אהל רינה" - חב"ד, שבמערב אלעד, שם קיבלו ספרון חדש ושלוקים.

הכינוס במערב אלעד התקיים בשיתוף פעולה עם קהילת חב"ד בעיר בראשות הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי ובסיוע נציג חב"ד בעירייה הרב אורן מזרחי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.