שניאור דייטש | יום י"ט אייר ה׳תשפ״ב 20.05.2022

כספי מעריץ את חב"ד: "אנשים מדהימים, אין דברים כאלה"

במוסף '7 ימים' של ידיעות אחרונות, כתבה נרחבת על עמרי כספי, כשבין היתר נסובה השיחה על התקרבותו לחב"ד • כספי: "אני נהנה, הולך לבית חב"ד ליד הבית. אלה אנשים מדהימים" • הוא משתף: "הייתי במיניסוטה בערב פסח אחד, מינוס 30 מעלות, בא אליי חבדניק למלון עם מצות ויין ואמר לי, 'תאכל, שיהיה לך בחדר'. זה משהו מדהים"
כספי מעריץ את חב

במוסף '7 ימים' של ידיעות אחרונות, כתבה נרחבת על עמרי כספי, שנחשב לאחד משחקני הכדורסל הישראלים הטובים בכל הזמנים, הישראלי הראשון ששיחק בליגת ה-NBA, ולאחרונה מגלה מעורבות חברתית גבוהה, בתחומים שונים ומגוונים.

תחת הכותרת: "עומרי כספי מפתיע: שובר ימינה ומעריץ את חב"ד", הכתבה סוקרת את דעותיו המגוונות בכל תחום כמעט, בדגש על דעותיו הימניות.

בעברו כשחקן בכיר בארץ, גם כששיחק בארה"ב, לא הירבה לדבר בנושאים שמחוץ לכדורסל. אך כאמור, לאחרונה הוא משתתף בתכניות ריאלטי רבות, ובהן הוא מציג את דעותיו. בין היתר התבטא בנושאים פוליטיים:

 "יש כאן ממשלה שמאלנית, שיושבות בה העבודה, מרצ ומפלגה ערבית. גנץ ימין? אהבתי אותו בעבר אבל קשה לי איתו. הוא הזמין לבית שלו אדם כמו אבו־מאזן, שצריך להיות מוקצה בציבוריות הישראלית אחרי שהוא אומר שלא הייתה שואה. אדם כזה, מבחינתי, לא יכול לשבת בבית של פוליטיקאי במדינת ישראל. לא מארחים אותו. בן אדם שאומר שלא הייתה שואה יוזמן אליי הביתה? קשה לי לקבל את זה. זה בן אדם שהלך עם שוברים שתיקה שהלשינו נגד חיילי צה"ל. בחלק מהדברים כן, בחלק פחות. יש דברים שאני מזדהה בהם גם עם לפיד, כמו כלכלה חופשית, וגם עם גנץ. באותה מידה, אני חושב שביבי עשה טעויות, אבל יש דברים שאני לא מוכן לקבל", אמר כספי בין היתר בראיון.

קטע מעניין בדבריו נסוב על התקרבותו לחב"ד. הנה חלק מהדברים:

"גם מבחינה דתית התחזקת, נכון?" נשאל כספי, שענה: "אתה יודע, שואלים אותי על זה כבר שנים. כאילו כן, אתה יודע. מה זה התחזקתי? אני נהנה, הולך לבית חב"ד ליד הבית. אלה אנשים מדהימים.

"הייתי בציון של הרבי. לא מכיר שום ארגון כזה, שנמצא בכל מקום בעולם למרות שהרבי הסתלק לפני כמעט 30 שנה, הם עדיין מעניקים אהבה. הייתי במיניסוטה בערב פסח אחד, מינוס 30 מעלות, בא אליי חבדניק למלון עם מצות ויין ואמר לי, "תאכל, שיהיה לך בחדר". זה משהו מדהים.

"גם באוקראינה הם היו אחרונים לעזוב. אתה רואה מקומות עם מאה ילדים יהודים יתומים, חושב לעצמך, "מי דואג להם?" אז הם, הם מלמדים ומאכילים אותם, אין דברים כאלה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.