מערכת COL | יום י"ח אייר ה׳תשפ״ב 19.05.2022

הסוד של ל"ג בעומר: הרב שניאור אשכנזי מארח את הרב נדב כהן

פרק שמיני בתכנית "בואו נדבר על זה": המרצה הרב שניאור אשכנזי מארי את המרצה הרב נדב כהן לשיחת עומק על הסודות של ל"ג בעומר • הרב כהן משתף גם בסיור חייו ובדרך שעשה אל עולם היהדות והפנימיות באמצעות התניא
הסוד של ל
צילום: מכון זרעים

בפרק נוסף של התוכנית בואו נדבר על זה, מארח הרב שניאור אשכנזי את הרב נדב כהן - מחבר הספר רב המכר 'מוּדעוּת יהודית', מרצה וסופר.

בשיחה הם מגלים את סודו הנסתר של ל"ג בעומר, מנתחים כיצד הוא כובש את כל חלקי ישראל ומסבירים מה פשר השמחה הגדולה. הם מדברים גם על הסודות הגדולים שרבי שמעון בר יוחאי גילה דווקא ביום פטירתו - ל"ג בעומר והדרך שבה הם יכולים להיות מחוברים לחיים שלי ושלך.

מה ההפתעה שמגלָה תורת הפנימיות לכל אדם על זהותו, על תפקידו בעולם ועל הפוטנציאל הגלום בו? איך היא הופכת את קיום המצוות לחוויה מרגשת, כיפית ושמֵחה? ואיך כל אחד יכול ללמוד את אותה תורה עמוקה, תורת הסוד?

הרב נדב משתף גם בסיפור חייו המרתק ובדרך שעשה מחיים של ילד ישראלי שמחפש משמעות אל תוך עולם היהדות והפנימיות. הוא מספר על הילדות והנערות במושב, על המסע להודו בו גילה את ספר התניא ועל המהפך שהספר חולל בנפשו ונשמתו, שהפך את הפצת התניא למשימת חייו.

בואו נדבר על זה - הרב שניאור אשכנזי מארח רבנים, אישי ציבור, אמנים ואורחים נוספים לשיחה על עבר, הווה ועתיד, ושילוב חיי הנצח עם חיי השעה | פרק 8

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.