תוכן שיווקי | יום ז' אייר ה׳תשפ״ב 08.05.2022

דלת מעוצבת של אלידור – משנה את הבית ביום אחד

הידעתם כי ישנו אלמנט אחד שיכול לשנות ברגע את הקונספט העיצובי של הבית הן מבחוץ והן מבפנים? דלת מעוצבת איכותית שנבחרה בקפידה משרה ברגע אווירה יוקרתית, קלאסית או מודרנית. במאמר זה נעסוק בתחום בהרחבה ותוכלו לבחור את סוג הדלת המתאים לכם ביותר.בואו להתרשם מחברת אלידור, החברה המובילה בתחום דלתות כניסה לבית
דלת מעוצבת של אלידור – משנה את הבית ביום אחד
צילום:freepik

מעבר מעץ לפלדה

אחד השינויים שאנו רואים החל מהמאה ה-20 הוא המעבר מדלתות חיצוניות עשויות מעץ, שהיו מעטרות את בתי האצילים במאות הקודמות באירופה, לדלתות פלדה חזקות. בישראל, כמעט כל דלת כניסה כיום עשויה ממתכת.

הסיבה לכך היא העוצמה הרבה של הדלת, והיכולת להתאים את המתכת לכל פתח. בנוסף, דלתות אלה מצטיינות בעמידות גבוהה בהשוואה לעץ משום ששיני הזמן כמעט ואינן משפיעות עליהן. הן לא רגישות למזיקים האוכלים את העץ. כמו גם עמידות בפני שינויי טמפרטורה ומסוגלות לעצור פולשים לבית. לא בכדי, זהו חומר הגלם האהוב ביותר הן על בעלי דירות יוקרה והן על מעצבי בתים פרטיים.

העובדה כי מדובר בחומר גלם עמיד בעל מראה מתכתי, אינה מחייבת שהחלק החיצוני של הדלת יראה תעשייתי. ניתן היום לייצר דלת מעוצבת שנראית כמו עץ או אפילו פלסטיק, באמצעות שיטות ייצור מתקדמות. כך, האפשרויות הניצבות בפני האדריכלים המתכננים את המבנה אינן מוגבלות.

אלידור - כל צבע וכל צורה

אם תעיינו בקטלוגים המקוונים והמודפסים של החברות המייצרות כיום דלתות כניסה ממתכת תגלו עובדה מעניינת. אין דלת מעוצבת אחת דומה לשנייה. לכל אחת מהדלתות אמירה עיצובית אחרת שיכולה לנוע בין שימוש בחומרי גלם משלימים, כמו:

  • עץ,
  • אלומיניום
  • ואפילו זכוכית,
  • ועד לעיצובים הכוללים ריקועי מתכת מרשימים.

נוסף על כך, ניתן ליצור טקסטורות תלת־ממדיות מרשימות באמצעות תכנון של פסי מתכת העוברים כשתי וערב על הדלת.

חברות המשקיעות מחשבה נוספת בתכנון של דלת מעוצבת למתחמים משרדיים עשויות גם לשלב מספר צבעים שונים בדלת. כאלה, שמתאימים לעיצוב המשרד הקיים, לרהיטים שבו או לצבעי הקונספט השולטים בלוגו של המותג. לא בכדי, חברות פרסום רבות משתמשות בדלת כדרך ליצור את הרושם הראשוני עבור לקוחותיהם באמצעות השימוש בערכת הצבעים המתאימה.

למשל, לא נדיר לראות דלתות המשלבות בין גוונים סולידיים כמו אפור בהיר וכהה, לבין צבעים נועזים כמו אדום או כתום.

דלת מעוצבת עם פרזול איכותי

אל תתנו למראה המסוגנן של הדלת להטעותכם. הכוונה לאביזר חזק להפליא שכולל גם פרזול איכותי המעניק לו עוצמה נוספת.

החל מפסי המתכת הנמצאים בפנים הדלת, וכלה בידיות ובצירים המחוברים אליה. גם המנעולים המחוברים לדלת מוטמעים בה בעוצמה, והיא משמשת כ"מגן" לכלל החפצים הנמצאים בתוך המבנה.

הפרזול האיכותי מעניק ערך נוסף לדלת. דמיינו שאתם מתקינים דלת מעוצבת חזקה במיוחד אך הצירים שלה חלשים. היא לא תוכל לעמוד בפני התנועה השוטפת, פנימה והחוצה, במתחם בו היא מותקנת. פרזול איכותי מאפשר לפתוח ולסגור את הדלת פעמים רבות במשך היום, ללא סכנה של בלאי או שחיקה.

שכבת ההגנה הנוספת – דלת עם סורגים של אלידור

מי שזקוק גם לשכבת הגנה נוספת, בייחוד אם הוא משלב זכוכית כאחד מחומרי הגלם בדלת, ישמח לגלות את הסורגים לדלת.

את הסורגים הללו אפשר להשיג בעיצובים שונים המתאימים לסגנון של הדלת, והבית. למשל, אם יש לכם סורגים על החלונות בצורה מסוימת – תוכלו לשלב אותם גם בדלת ולשמור על מראה אחיד.

בניגוד לסורגים על החלון, לא חייבים להשתמש בהם לכל אורך ורוחב הדלת, אלא רק במקומות הרגישים יותר.

סורגים אלה מונעים מאנשים לא מורשים לנפץ את האשנב על הדלת ולהיכנס לבית. הם מתאימים גם למי שיש לו כנף וחצי שעשויה מחומרים פחות חזקים כמו פלדה.

דלת מעוצבת כנף וחצי

מי שיש לו פתח גדול מאוד בחזית הבית, יכול להשתמש בשתי דלתות או בדלת כנף וחצי. זהו אלמנט עיצובי מרהיב ביופיו שנראה כמו דלת רחבה. בפועל, החלק שנפתח הוא רק הדלת. אך לידה ממוקמת עוד חצי כנף בעיצוב זהה או דומה שמעניקה לבית מראה יוקרתי ומרהיב.

מי שרוצה לקחת את העיצוב שלו עוד צעד אחד קדימה, יכול להתקין בבית שתי דלתות מעוצבות עם חצאי כנף לכל צד. זה עיצוב שבהחלט מעניק לבית מראה ייחודי ואף מאפשר להכניס לבית חפצים גדולים.

איפה אפשר למצוא דלת מעוצבת כזו?

כיום, לא צריך לחפש הרבה כדי למצוא דלת מעוצבת. אפשר למצוא ברשת את הקטלוג של אלידור דלתות, חברה שמייצרת בצפון הארץ מוצרים מרשימים ועמידים במיוחד.

כל דלתות הכניסה המופיעות באתר ניתנות להתקנה בכל הארץ על ידי מפיצים של הדלתות הללו.

לאורך השנים, הפכה דלת של החברה לסימן היכר של בית בעיצוב איכותי, תוך חשיבה על כל הפרטים הקטנים. הדלתות מגיעות עם פרזול איכותי במיוחד, ידיות מרשימות וצבעים בטכניקת צביעה המכונה "צביעה אלקטרו־סטטית". נרחיב עליה מעט.

טכניקת הצביעה האלקטרו־סטטית של הדלתות

אם צובעים דלתות מתכת באמצעות צביעה קרה, במברשת, הצבע לא יישאר זמן רב. לכן, כאשר מייצרים דלת מפלדה במפעל יש לצבוע אותה בחום.

הצבעים נדבקים לדלת והופכים להיות למעשה חלק בלתי נפרד מהמתכת עצמה. ממש כמו הטכניקה שבה צובעים בתנור דלת של רכב.

חברות המייצרות דלתות פלדה איכותיות אינן מתפשרות על איכות הצביעה והחומרים. כך, התוצאה נשארת לאורך שנים רבות.

לסיכום, אם אתם מחפשים דרך לשדרג את העיצוב של הבית ביום אחד. מתכננים שיפוץ או בנייה של מבנה חדש – הוסיפו דלת מעוצבת. כך, תהפכו הן את המראה של הבית מבחוץ והן את המראה של הכניסה מבפנים לייחודית ומרשימה. העיצובים הרבים העומדים לרשותכם ברשת מאפשרים לבצע התאמה מושלמת לסגנון הבניה והעיצוב החיצוני של המבנה. דלתות אלה מתאימות הן למגדלי מגורים, הן לבתים פרטיים ואפילו לבתי־כנסת ומוסדות ציבור.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.