מנדי ברגר | יום י"ז אייר ה׳תשפ״ב 18.05.2022

ל"ג בעומר: לגלות את כל הסודות - עכשיו ולכולם | צפו בשיעור

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו המאה ותשע בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי" • והשבוע שיחה מיוחדת לרגל ל"ג בעומר, מליקוטי שיחות חלק א, בה הרבי מאיר באור מרומם את מהות יום ל"ג בעומר, אשר עניינו של רבי שמעון הוא לגלות את פנימיות התורה בגלוי בעולם, כך שמצב העולם יהיה כמו בימות המשיח, ובל"ג בעומר מידי שנה מתחדש עניין זה על ידי תורת החסידות
ל

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו המאה ותשע בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי".

והשבוע שיחה מיוחדת לרגל ל"ג בעומר, מליקוטי שיחות חלק א, בה הרבי מאיר באור מרומם את מהות יום ל"ג בעומר, אשר עניינו של רבי שמעון הוא לגלות את פנימיות התורה בגלוי בעולם, כך שמצב העולם יהיה כמו בימות המשיח, ובל"ג בעומר מידי שנה מתחדש עניין זה על ידי תורת החסידות.

הקללות שהפכו לברכות בפרשת בחוקותי * והקללות שהפכו לברכות אצל רבי אלעזר בן רשב"י * ארבעת ההסברים מדוע רבי יונתן ורבי יהודה ברכו בלשון המשתמעת לשתי פנים * מהי המעלה בכך ש"ה' צילך"? * שלושת ההסברים השונים בתניא לייסורים הבאים על האדם * המעלה בפנימיות התורה על הביאורים האחרים * סגולת יום ההסתלקות שבו נאספים כל ענייני העבודה * מה היה החיסרון באמירת "נחם" בל"ג בעומר בציון רשב"י? * ביאור מחודש בסיפור הבקעה שהתמלאה דינרי זהב * מדוע לא מסופר שרשב"י פעל שיקחו בחזרה את דינרי הזהב? * ל"ג בעומר מתחדש בכל שנה * ביאור נרחב במהותו של יום ובכוחה של פנימיות התורה * וגם: הישועה המופלאה של חסיד סאטמר בל"ג בעומר תשד"מ, והמפגש המרטיט באוהל שלוש עשרה שנה לאחר מכן.

לעילוי נשמת השליח להנובר הרב בנימין וולף ז"ל.

טעמו וראו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.