מערכת COL | יום ט"ו אייר ה׳תשפ״ב 16.05.2022

בנות חב"ד מסתערות: מבצע ענק לחלוקת רבבות ערכות של נש"ק

כזה עוד לא היה: אלפי בנות חב"ד הציבו יעד של חלוקת רבבות ערכות נרות שבת עד יום חודש ענק תמוז, במסגרת מבצע שהכרז בידי "ארגון נוער חב"ד" • "אין כמו מבצע כזה לחתום עמו זמן קיץ סוער ורווי פעילויות" • COL עם פרטיים
בנות חב
ערכה של נרות שבת

רבבות ערכות של נרות שבת קודש, יחולקו בשבועות הקרובים בידי נערות חב"דיות ברחבי הארץ, בימי שישי, בכל רחבי הארץ, במסגרת מבצע ענק של 'בנות חב"ד', שתחת 'ארגון נוער חב"ד' בראשות הרב אלימלך הרצל, בשיתוף אגף נש"ק בצעירי אגודת חב"ד.

המבצע המיוחד, שהחל בתחילת חודש אייר, ויימשך עד כ"ג בתמוז, הוכרז בסיום השבת העוצמתית, שהתקיימה לפני מעט יותר משבוע בידי ארגון 'בנות חב"ד', בקמפוס 'בני עקיבא בנחלים.

"מרגישות שחב"ד חיה" • מאות בנות 'חדורות' בשבת עוצמתית

במסגרת המבצע, כאמור, צפויות הבנות לחלק רבבות ערכות של נש"ק ולזכות בפרסים שווים במיוחד. המבצע מחולק למעשה לשמונה שלבים, כאשר כל שלב מורכב מחמש משימות זהות.

המשימות הן לחלק עשרים ערכות של נש"ק או לחלק במשך חצי שעה ברציפות. זו משימה החוזרת על עצמה ארבע פעמים בכל שלב. המשימה החמישית היא לחלק עשרים ערכות של נש"ק לילדות.

מילוי כל חמש המשימות, כאמור, מעלה לשלב הבא. על כל שלב תערך הגרלת פרסים בסיום המבצע. בת שסיימה את כל השלבים תכנס לכל ההגרלות.

על קיום המשימות מדווחות הבנות באתר הייעודי של 'בנות חב"ד'. דף המבצע באתר מעוצב בצורת נרות, כאשר בסיום כל שלב אחד הנרות (מתוך שמונה) נדלק.

"אין כמו מבצע של חלוקה מסיבית של נרות שבת קודש, בכל הארץ, בידי אלפי בנות, בשביל לחתום איתו זמן קיץ רווי בפעילויות בסניפי הארגון", אומרים בהנהלת 'ארגון הנוער חב"ד'.

"אלפי הבנות יסתובבו בחנויות בימי שישי, יפגשו יהודיות ויציעו להן נרות שבת, כמבצע מעורר את הרבי ברבים פעמים רבות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.