שניאור דייטש | יום ט"ו אייר ה׳תשפ״ב 16.05.2022

ביקור הניחומים של השליח פורסם בהבלטה באיחוד האמירויות

שני העיתונים המרכזיים של איחוד האמירויות מפרסמים בהבלטה את ביקור הניחומים של שליח חב"ד באיחוד האמירויות הרב לוי דוכמן, לצד ראשי מעצמות העולם, לאחר מותו של הנשיא, השייח' ח'ליפה בִּן זָאיִד 
ביקור הניחומים של השליח פורסם בהבלטה באיחוד האמירויות

 

שני העיתונים המרכזיים של איחוד האמירויות 'חליג' טייימס', ו'גולף ניוז' מפרסמים את ביקור הניחומים של שליח חב"ד באיחוד האמירויות הרב לוי דוכמן, כשהוא עומד באבו דאבי לצד ראשי מעצמות העולם, בכדי לנחם על מותו של הנשיא, השייח' ח'ליפה בִּן זָאיִד אָאל נַהְיָאן. 

אתמול, יום ראשון, נערכה הלוויה ממלכתית, והנשיא יצחק הרצוג השתתף בהלוויה מטעם מדינת ישראל, לצד מנהיגי מדינות רבים מרחבי העולם.

"תודה לך על התנחומים": ציוץ תודה לרב לוי דוכמן


 

משפיען הרשת מדובאי, חסן סג’ואני, צייץ גם הוא את התמונה וכתב: “תודה לך הרב של איחוד האמירויות, הרב לוי דוכמן, על התנחומים היום לשייח’ מוחמד בן זאיד על פטירתו המצערת של אבינו שייח’ ח’ליפה בן זאיד”.

כפי שפורסם, 'הסכמי אברהם' נתנו את האות להסרת הלוט מפעילות חב"ד במדינה, שהחלו כבר מספר שנים קודם לכן.

כבר בשנת תשע"ד הרב דוכמן החל את פעילותו במדינה. לאחר 'הסכמי אברהם', לפני כשנתיים, מונה להיות באופן רשמי שליח חב"ד לאיחוד האמירויות.

בתי הכנסת של הקהילה היהודית פועלים בדובאי ובאבו דאבי.

מערכת הכשרותEAKC  בראשה עומד הרב דוכמאן, הקימה בתי שחיטה, נותנת כשרות למסעדות, למלונות ולמפעלי מזון; באיחוד האמירויות הוקמו תלמוד תורה ומסגרות חינוכיות נוספות; מקווה טהרה בדובאי, בתי חב"ד בדובאי ובאבו דאבי; ומוסדות יהודים נוספים המשרתים את הקהילה ואת התיירים. בנוסף, בסיוע מערכת הכשרות שהקים, מייצרים באמירויות חלב ישראל.

כזכור, בעת הסרת הלוט לפתיחתה הרשמית של שגרירות ישראל באיחוד האמירויות, כובד הרב דוכמן לקבוע את המזוזה בשגרירות במעמד שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד.

פעילות חב"ד הברוכה באיחוד האמירויות, מתקבלת באהדה בקרב גורמי הממשל ומאפשרת ליהודים וישראלים רבים לבקר במדינה תוך פתיחת אפשרויות סחר ותיור חדשות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.