מערכת COL צעיר | יום ט"ו אייר ה׳תשפ״ב 16.05.2022

בזמן שישנתם: כך נראה כדור הארץ שלנו מזווית שלא הכרתם

לפני שנים לא רבות כל כך הגיע הצילום הראשון של כדור הארץ כפי שהוא נראה במבט מהחלל. המראה המרהיב, קיבל צורה חדשה בשנים האחרונות, עם ההתפתחות הטכנולוגית ויציר האמצעים לצילום איכותי גם בשעת לילה • צפו בסרטון שצולם מהחלל, ומציג את מראה כדור הארץ בשעות החשיכה • מרהיב
בזמן שישנתם: כך נראה כדור הארץ שלנו מזווית שלא הכרתם

 

מסביב לעולם

 

חקר החלל, שהולך ומתפתח בשנים האחרונות, מספק לנו צילומים מרהיבים מכוכבים מרוחקים ומעצמים שהיו זרים עבור בני האדם במשך שנים רבות. פתאום הירח אינו מרוחק כל כך. בני אדם כבר הילכו על אדמתו, וצורתו שהייתה עמומה ובלתי מושגת, הפכה פתאום ממשית ומוחשית.

הישג מדהים גם כן, נרשם כאשר לראשונה נחשפו בני האדם למראה כדור הארץ שעליו אנחנו עצמנו יושבים. עד לפני שיצאו החלליות והלוויינים הראשונים, איש לא ידע כיצד נראה הכדור שלנו במבט מבחוץ. עם התפתחות חקר החלל, החלו לזרום תמונות שצולמו ממרחק, ובהם נראה עולמנו הקטן, על שלל יבשותיו, האוקיינוסים העצומים שבו ושלל הפרטים המרהיבים שיוצרים את דמותו.

בתחילה, היו התמונות שבהם נראה כדור הארץ כשהוא מואר באור יום המעניינות והמיוחדות, אך בשנים האחרונות, עם התפתחות הטכנולוגיה ויצירת האמצעים לצילום איכותי גם בשעות הלילה, החלו הלוויינים המסתובבים בחלל לשדר גם תמונות וסרטונים איכותיים של כדור הארץ כפי שהוא נראה מהחלל בשעות החשיכה. תמונות אלו מרהיבות במיוחד בשל המראה הזוהר שיוצרים אזורים מיושבים על פני העולם, שאורות הרחוב שלהם נראים עד לחלל.

צפו בסרטון שצולם מהחלל, ומציג את כדור הארץ בשעות החשיכה:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.