| יום י"ד אייר ה׳תשפ״ב 15.05.2022

שחר וולף מציג: כלכלה בגובה העיניים

את שחר וולף מכירות מאות משפחות מקהילות חב"ד ברחבי הארץ. שחר ניהל במשך למעלה מעשור סניפי בנק דיסקונט בירושלים ובשנים האחרונות החליט להשתמש בידע ובניסיון שלו לטובת הציבור. 
שחר וולף מציג: כלכלה בגובה העיניים

את שחר וולף מכירות מאות משפחות מקהילות חב"ד ברחבי הארץ. שחר ניהל במשך למעלה מעשור סניפי בנק דיסקונט בירושלים ובשנים האחרונות החליט להשתמש בידע ובניסיון שלו לטובת הציבור. "הרצון לעזור בצורה מקיפה לכמה שיותר אנשים  – זה מה שדחף אותי לצאת מהמשרה הבטוחה והמבטיחה בבנק ולפתוח עסק עצמאי" מסביר שחר "אחרי שנים של עבודה בבנק, שבהן למדתי את ה'סודות' של הבנקים – הגיע הזמן לעזור לאנשים עם אותו הידע ולחסוך להם הרבה כסף".

לאחר שעזב את הבנק התחיל שחר לייעץ לקהל אנ"ש. כמי שהתמקצע בכל רזי המימון והפיננסים לרבות ביטוחים, השקעות, פנסיה ועוד. שחר מביא עימו אוצר של ידע ומקצוענות המתורגמים עבור הלקוחות שלו לחסכון גדול.

בחודשים האחרונים שולח שחר בכל שבוע טיפ כלכלי לאלפי החברים בקבוצות הוואצפ שלו. הטיפים מנוסחים היטב ומונגשים גם לאדם שלא מכיר את השפה הכלכלית.
לפני כחודשיים ערך שחר הרצאה מיוחדת בזום. ההרצאה הוגבלה ל-360 משתתפים והמקומות נתפסו במהירות. המשתתפים נהנו מהרצאה מקיפה ומרתקת על "הסודות של הבנקים" ועל הדרכים להתנהלות כלכלית נכונה. 
 
בעקבות התגובות החמות להרצאה, יוצא שחר בחודשים הקרובים לסבב הרצאות בריכוזי אנ"ש. ההרצאה כוללת הכוונה מעשית בנושאים כלכליים - החל מהתנהלות כלכלית נכונה בהווה - התנהלות מול הבנק, הלוואות, חסכונות, השקעות, משכנתאות, ועד חשיבה על העתיד – איך להגיע לגיל 60 עם מליון שקל בבנק, יכולת לחתן את הילדים בכבוד ולחיות את גיל הזהב ברווחה כלכלית.
הרצאתו של שחר וולף מלווה במצגת מפורטת עם כלים יישומיים ופרקטיים ליישום מיידי עבור כל אחד.
 
"אני מאמין שכל אחד יכול לחיות ברווחה כלכלית, הכל תלוי בתכנון נכון" אומר שחר, "השליחות שלי היא לתת את הכלים שצברתי במשך השנים, ובכך לסייע לכמה שיותר משפחות".
 
 
להזמנת הרצאות - 050-6442550
להצטרפות לקבוצת הטיפים של שחר וולף לחצו כאן >> 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.