שניאור דייטש | יום י"א אייר ה׳תשפ״ב 12.05.2022

רבבת ילדים יזעקו 'שמע ישראל': היערכות לתהלוכה הגדולה

הערכות נרחבת לתהלוכת הענק של ילדי ישראל ב'עיר הילדים' ביתר עילית • אשתקד, בשל הקורונה ולאחר היוודע האסון במירון הוקדשו 8 תהלוכות בכל רחבי העיר לזכר הנספים • השנה, לראשונה בביתר, תתקיים התהלוכה במתכונת גדולה הרבה יותר
רבבת ילדים יזעקו 'שמע ישראל': היערכות לתהלוכה הגדולה

מידי שנה נערכת בביתר אחת התהלוכות הגדולות ביותר בארץ, בהשתתפות אלפי ילדים ברחובה של עיר, שהייתה נחתמת בכינוס ילדים ענק ומהדהד בפארק רחב ידיים בגבעה א'.

עם פרוץ הקורונה ואיסור ההתקהלויות, בשנת תש"פ נערכו תהלוכות "100 מרפסות" בכל רחבי העיר.

בשנת תשפ"ב, בשלהי הקורונה, עדיין היו הגבלות והתהלוכות התפצלו בכל שכונות העיר, 8 במספר.

השנה, בביתר חוזרים בגדול, תחת הסלוגן "ביתר שאת, ביתר עוז", כשהמילים 'ביתר' משמשות לכפל רב משמעות: ביתר שאת בעיר ביתר, וביתר עוז – הרבה יותר מבכל שנה.

המתחם הכי גדול ורחב ידיים נבחר לכינוס הענק בתום התהלוכה – חניון 'קווים' בכביש 'דרך הרמ"ז' שמחבר בין שתי הגבעות המרכזיות בעיר. בהערכה זהירה, המתחם יכול להכיל בעת ובעונה אחת רבבת ילדים, ויתכן שאף יותר.

בפגישה עם נציגי מארגני התהלוכה בלשכת ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין, ראש לשכתו הרב יהודה דייטש ובעידודו הנלהב של ראש העיר, לכבודו של רשב"י ותקנת הקודש של הרבי, סוכמו הפרטים, ועיריית ביתר נרתמה למבצע במלוא הכוח.

המארגנים נפגשו גם עם מנהל אשכול 'קווים' בביתר, ידיד חב"ד מר מוריס פישמן. בפגישה תואמו ההיבטים 'המבצעיים' של האירוע, בתוך שטח חניית האוטובוסים הענק של חברת 'קווים', והחברה נרתמה לסייע בכמה מישורים חשובים להצלחת האירוע.  

חברת 'קווים' נחלצת לפרוייקט: הפגישה אצל מנהל אשכול 'קווים' בביתר, מר מוריס פישמן


 

בתיאום עם כל הגורמים הרלוונטיים, משטרה, עיריית ביתר, ובכפוף להוראות המשטרה המדוקדקות, נערכות הכנות קדחתניות לקידום המבצע, בשיתוף תמימים מישיבות אנ"ש, וכן חסידי חב"ד תושבי העיר, שיעטו ביום שמחתו של רש"בי אפודים זוהרים כדי לשמור על הסדר והנחיות המשטרה.

רק כדי לסבר את האוזן, נדרשים לפי ההנחיות למעלה מ-200 (!) סדרנים, ומדובר בלוגיסטיקה מורכבת עד לפרטי פרטים, כולל שינויים משמעותיים בתחבורה לטובת האירוע.

בהזדמנות זו, פונים המארגנים לאנ"ש להשתלב כמדריכים, לתרום ממרצם, זמנם והונם להצלחת התהלוכה ולכבודו של רשב"י.

מה שצפוי למשוך השנה עוד יותר את ילדי ביתר, הם הפרסים הגדולים המתוכננים: ילד שיזכה בהגרלת הענק יקח את כל המשפחה לשבות מירון, וילד נוסף שיזכה בהגרלה – יקח את כל ילדי כיתתו לציון רבי שמעון בר יוחאי. בנוסף, יוגרלו ארון מלא ספרים, אופניים ופרסים יקרי ערך נוספים. שווה להגיע.

ביתר נערכת לכבודו של רשב"י.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.