יעקב גלויברמן | יום י"א אייר ה׳תשפ״ב 12.05.2022

"לא כדאי להתעסק עם חב"ד": הרב גלויברמן מגנה

דבריו של ראש הממשלה בנט ב'יום הרצל' עוררו סערה, לאחר בהתייחסו לתיאודור הרצל חוזה המדינה כמנצח חלילה את שיטתו של הרבי הרש"ב זצ"ל - האדמו"ר החמישי בשושלת אדמו"רי חב"ד • הרב יעקב גלויברמן מגנה את דבריו וקורא לו לחזור בו "דרך הזהב של אדמו"רי חב"ד ניצחה ומוכיחה מעל לכל ספק שחזונם התממש"
כינוס השלוחים העולמי בניו יורק (ארכיון COL)

הרב יעקב גלויברמן

בפליאה קראתי את דבריו של ראש הממשלה מר נפתלי בנט אתמול, בהתייחסו לתיאודור הרצל חוזה המדינה כמנצח חלילה את שיטתו של הרבי הרש"ב זצ"ל - האדמו"ר החמישי בשושלת אדמו"רי חב"ד המפוארת.

ראשית, רציתי להזכיר לך אדוני ראש ההמשלה, את המשנה החשובה בפרקי אבות אותם אנו קוראים בימים אלו שבין פסח לעצרת (חג השבועות): "וֶהֱוֵי מִתְחַמֵּם כְּנֶגֶד אוּרָן שֶׁל חֲכָמִים, וֶהֱוֵי זָהִיר בְּגַחַלְתָּן שֶׁלֹּא תִּכָּוֶה; שֶׁנְּשִׁיכָתָן נְשִׁיכַת שׁוּעָל, וַעֲקִיצָתָן עֲקִיצַת עַקְרָב, וּלְחִישָׁתָן לְחִישַׁת שָׂרָף, וְכָל דִּבְרֵיהֶם כְּגַחֲלֵי אֵשׁ".

לבטח ידוע לך, עד כמה מסרו אדמו״רי חב"ד לדורותיהם את נפשם עבור עם ישראל, וזאת בתקופות הקשות ביותר שידע עמנו. לא נעלמה ממך גם העובדה, כפי שאתה בעצמך ציינת כשנטפלו ארגונים קיצוניים לפעילות הנפלאה של אנשי חב"ד בדוכני התפילין בהוראתו ובחזונו של הרבי מליובאוויטש, שחב"ד יכלה וניצחה את הקומוניסטים ולא כדאי להתעסק עם התנועה המפוארת הזאת לאור עברה.

ומי כמוך יודע ששארית הפליטה לאחר השואה האיומה שהכתה בעמנו ללא רחם, נבנתה צעד אחר צעד בזכות חב"ד. ושעדות יוצאי בוכרה וגרוזיה, ובכלל יוצאי חבר העמים, חבים את תקומתם הדתית והרוחנית לאדמו"רי חב"ד - החל מהאדמו"ר החמישי הרבי שלום דובער שניאורסון זי"ע אותו ציטטת אתמול, ועד לאדמו"ר השביעי מליובאוויטש.

חזור בך מר בנט! אתה יודע טוב מאוד, שבעוד שהציונות נלחמת על הלגיטימיות שלה בדעת הקהל העולמית עם אויבים מרים מבחוץ ומבית, דרך הזהב של אדמו"רי חב"ד ניצחה ומוכיחה מעל לכל ספק שחזונם התממש ומתמשש בכל יום מחדש באמצעות אלפי שלוחים מסורים שפזורים על פני הגלובוס, העוסקים במלאכת קודש שאין לה תמורה-שימור הגחלת היהודית לבל תיכבה.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.