צבי סופר | יום ח' אייר ה׳תשפ״ב 09.05.2022

מכלכלים נכון בכפר חב"ד: ביוזמת מיזם פרנסה בהרחבה של אגו"ח

בבית אגודת חסידי חב"ד - 770 נערכה אמש (א') סדנה מרתקת בנושא כלכלת הבית על ידי מומחה המגיע מתוך המגזר החרדי ומכיר כל ניואנס בדרך החיים והצרכנות בקהילה החב"דית • הערב נערך על ידי מיזם 'פרנסה בהרחבה' של אגודת חסידי חב"ד שמטרתו לדאוג לרווחתם הכלכלית של משפחות קהילות אנ"ש • בקרוב: סדנאות בריכוזי אנ"ש נוספים
מכלכלים נכון בכפר חב

ערב מרתק בכפר חב"ד: אמש (א') התקיימה סדנה מיוחדת בכפר חב"ד, ביוזמת מיזם פרנסה בהרחבה אשר תחת אגודת חסידי חב"ד. מטרת הסדנה להעניק למשתתפים ארגז כלים מקצועי ושימושי להתנהלות משק בית מושכלת מבלי להגיע למינוס בבנק.

הערב נערך על ידי מיזם 'פרנסה בהרחבה' של אגודת חסידי חב"ד שמטרתו לדאוג לרווחתם הכלכלית של משפחות קהילות אנ"ש בהכוונה תעסוקתית בהכשרות מקצועיות ובפתרונות תעסוקה. המיזם מנוהל על ידי הרכז הארצי הרב שולם רוזן.

במהלך הערב התקיימה הרצאה מרתקת במשך כשעתיים של הכלכלן החב"די ר' יאיר בר  - מומחה בעולם כלכלת המשפחה ואפיקי חסכונות. בין נושאי הסדנא: מאזן כספים, עולם הבנקאות, ביטוחים, חסכונות, השקעות ועוד. בסדנא השתתפו עשרות אברכים מקהל אנ"ש בכפר חב"ד אשר נהנו והחכימו כיצד לכלכל את ביתם בתבונה ובדעת.

הסדנה הינה מבית היוצר של ארגון 'תבונה', ארגון מקצועי שתפקידו לדאוג לציבור החרדי בכל ענייני כלכלת המשפחה והבית ועל כך תודתנו למנכ"ל הארגון הרב שלמה פרוש שמסייע רבות בפעולותיו לכלל קהילות חב"ד בארץ וכן תודתנו על ארגון וניהול הסדנא לת' חיים אייזנבך על תרומתו ועזרתו הרבה לקיומה.

 מזכ"ל אגו"ח הרב אריאל למברג אומר ל-COL: "רואים שהמיזם תופס תאוצה וברוך השם פועל רבות בתוך קהילות חב"ד בארץ ומגשים את ייעודו להבאת פרנסה בהרחבה בגשמיות ממש, בתבונה וברגישות מצליח ר' שלום רוזן להביא מענה אל השטח בתוך קהילות חב''ד ולמשפחות אברכי אנ"ש".

לדברי יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "ההקפדה של אגו"ח לפעול בקהילות אנש להסתדרות בעניני הפרנסה ביחד עם עסקני אנ"ש בכל מקום, כפי הוראת הרבי בנושא זה, היא סוד ההצלחה, המיזם מקפיד לעבוד וליצור שיתופי פעולה עם הארגונים בעלי הניסיון שכבר מקומיים, שהופכים שותפים פעילים במיזמים של 'פרנסה בהרחבה'.

"ועל כך תודתנו לארגוניים המקומיים ועד כפר חב"ד ומרכז צעירים 'שדות דן' בתמיכתם באירוע זה".

לפרטים נוספים בתכני המיזם וכן לארגון סדנאות נוספות, ניתן לפנות לרכז הארצי הרב שולם רוזן.

טלפון - ווצאפ: 058-5585701

מייל: [email protected]

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.