מנחם קרביצקי | יום ח' אייר ה׳תשפ״ב 09.05.2022

מרתק! מודל הנשר שמשמש את מנהלי העמותות והשלוחים לגיוס הכספים

אם אתה מנהל עמותה וגיוס כספים הינו האתגר המרכזי והמורכב ביותר שעומד בפניך, אם אתה מתמודד כל חודש עם תשלום משכורות וספקים בזמן, והיית רוצה עוד כמה עשרות אלפי שקלים בחודש לנהל ביד רחבה. מרגיש מתוסכל לשמוע "לא" ולרדוף אחרי תורמים? שובר את הראש איך להביא תורמים חדשים לעמותה שלך?מאות מנהלים כבר לא דואגים. גם אתה יכול להיות מנהל עם חשבון בנק בפלוס שמקדם את האג'נדה של העמותה שלך.  
מרתק! מודל הנשר שמשמש את מנהלי העמותות והשלוחים לגיוס הכספים
המנטור מוטי ויטמן במהלך כנס למנהלי עמותות

איך עושים את זה? שיטת 'מודל הנשר' של מוטי ויטמן תאפשר לך להצליח ולגייס מיליונים. בקלות וביעילות.

בימים הקרובים, המנטור העולמי לגיוס כספים, שכבר הצעיד והוביל מאות עמותות מהארץ והעולם לרווחה כלכלית ולגיוסם של מיליונים בקלות וביעילות, עומד לקיים כנסי בוטיק ייחודיים למנהלי עמותות ומגייסי כספים בהם הוא יחשוף את סודות שיטת 'מודל הנשר' שפיתח המעניק כלים פרקטיים, מדויקים, בדוקים ומנוסים, כיצד לגייס סכומי כסף גדולים בצורה עקבית וחכמה.

בהנחיית מוטי ויטמן, מאות מנהלים ועמותות, כבר הצליחו לשנות את המצב, להעפיל לפסגה ולגייס המון כסף ללא עוגמת-נפש מיותרת ומבלי לפגוע בערכים שלהם ובחייהם הפרטיים. באמצעות סודות 'מודל הנשר' שיוצגו בכנסים שיתקיימו בבני-ברק ובירושלים בימים הקרובים, כל מנהל או מגייס כספים יוכל לחולל שינוי מהותי בחייו וללמוד אחת ולתמיד איך להכניס סכומי עתק שהוא תמיד רק חלם עליהם.

"יש לי המון פעילות בעמותה", מעיד הרב אברהם קאפ, יו"ר עמותת 'עזרת אחים', "הרבה תושבים צריכים עזרה. צריך להתמקצע, לדעת איפה הכסף? באתי לקורס של מוטי ויטמן וב"ה הגענו לתוצאות גדולות מאוד. בימי הקורונה, בזמן הכי קשה, הכי הזוי, עשינו מיליונים. אני ממליץ לכל מי שרוצה כסף ותרומות להגיע לכנס של מוטי ויטמן."

עמיתו, הרב שלום פרץ ממוסדות 'בית אל', מוסיף: "כבר הרבה שנים אני מגייס כספים. אחרי שהגעתי למוטי ויטמן הכפלתי את הסכום. ממיליון שקלים בשנה, תוך פחות משנה הגעתי לשני מיליון ועוד היד נטויה. יש מודל, הדברים מדויקים. כל מנהל עמותה יכול להיעזר בידע של מוטי ויטמן. כל מגייס כספים חייב את זה לעצמו."
 


הצטרף גם אתה למאות מנהלי עמותה ומגייסי הכספים שהפכו למקצוענים – לחץ כאן>>>


כנסי הבוטיק הייחודים למנהלי עמותות ומגייסי כספים של מוטי ויטמן – שמעו ותחי נפשכם.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.