מערכת COL | יום כ"ח אב ה׳תשס״ה 02.09.2005

בית ספר חב"ד בסכנת סגירה

לאחר מאמצים רבים של עסקני חב"ד בראשון לציון, ובעידוד עיריית ראשון לציון בראשות ראש העיר מר מאיר ניצן, נפתח אתמול בית ספר חב"ד ממ"ד לבנות במרכז העיר ראשל"צ. רשימת הבנות שנרשמה לבית הספר מגוונת והיא כוללת בנות אנ"ש ובנות מהציבור 'המזרחי' שמעוניינות בחינוך חבד"י. הצורך בהקמת בית הספר, נוצר לאור העובדה שעיריית נס ציונה החליטה לא לקבל בנות מהעיר ראשל"צ ללמוד בבית הספר חב"ד בנס ציונה. במשך כל השנה שחלפה, הופעלו לחצים גדולים על ראש עיריית נס ציונה מר יוסי שבו לבטל את החלטתו ולהמשיך לקבל את הבנות מראשל"צ, אך הדבר לא הועיל. כיון שכך, החליטה מחלקת החינוך בעיר ראשל"צ להקים בית ספר חב"ד לבנות בעיר, מתוך ידיעה שקהילת חב"ד המתרחבת כל העת, ובנוסף, הפעילות הרבה של בתי חב"ד בראשון לציון, יגרמו לרישום גדול לבית הספר החדש. למרבה ההפתעה, הגיעו היום נציגים של משרד החינוך למבנה בית הספר והודיעו שהם הצליחו לשכנע את עיריית נס ציונה לקבל את הבנות מראשון לציון. אי לכך, אין הצדקה להמשך החזקת בית הספר בראשל"צ.
בית ספר חב
(אילוסטרציה)
לשאלת ההורים, מדוע הם "נזכרו" רק היום, יומיים לאחר פתיחת שנת הלימודים ולאחר שהושקע במקום סכום כסף גדול להכשרת המבנה, וכיצד נוצרה פתאום הסכמה מצד עיריית נס ציונה - הם ענו שאינם יכולים לענות על השאלה הזו..

ל-COL נודע, שההורים שיגרו מכתב דחוף להנהלת בית הספר חב"ד בנס ציונה ולהנהלת רשת אהלי יוסף יצחק, בקריאה של הרגע האחרון, להתנגד בכל הכוח לכוונת משרד החינוך להעביר אליהם את התלמידים, וזאת לאחר שכל ההשקעה בהקמת בית הספר, נעשתה לאחר שהם עצמם הודיעו בשלהי השנה שעברה, שאינם יכולים לקבל עוד בנות מהעיר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.