מערכת COL צעיר | יום ה' אייר ה׳תשפ״ב 06.05.2022

איך נראית סופת טורנדו מקרוב? "רודפי הסופות" מציגים תיעוד

רודפי סופות הנוהגים להגיע 'לארוב' לסופות עוצמתיות, הגיעו בשבוע שעבר לקנזס שבארצות הברית והצליחו ללכוד בעדשת מצלמתם סופת טורנדו אימתנית • מסביב לעולם
איך נראית סופת טורנדו מקרוב?
(צילום מסך)

 

מסביב לעולם

 

 

במהלך השנה החולפת, פגעו באופן רשמי כבר 472 סופות טורנדו במדינת קנזס שבארצות הברית. מדבר במקום המורגל בפגיעת איתני טבע מסוג זה, וסופות שכאלו הם דבר שבשגרה בשטחו. למרות זאת, על אף הזהירות וההכנה המוקדמת לאירועים שכאלו, מסתיימות הסערות הללו לעיתים עם תוצאות עצובות של פגיעה בנפש וברכוש.

במקרה של הסופה שהתרחשה במדינה לפני כשבוע, לא נרשמו נזקים בנפש, אך נזקים רבים נגרמו לרכוש, כאשר בעקבות הרוח האימתנית נחרבו בתים, רכבים וחפצים אחרים שלא הצליחו לעמוד על מקומם.

למרות הרתיעה הטבעית שישנה מסופות שכאלו, מוכרים בעולם "רודפי סופות", שכשמם כן הם – רודפים אחרי סופות, בדרך כלל כשהם מצוידים במצלמה ובאמצעי תיעוד אחרים. מדובר במשוגעים לדבר, שרבים מהם איבדו את חייהם לאחר שנמצאו בנתיב הסופה ונפגעו ממנה ישירות.

אחד מאותם רודפי סופות, הוא ד"ר ריד טימר המשמש גם כמומחה למזג אוויר וחוקר ידוע. ד"ר טימר לצד אחרים חובבי סופות כמוהו, הגיע בשבוע שעבר גם הוא כדי לתעד את סופת הטורנדו, והפעם הצליח לתעד את עמוד הענן העוצמתי מזווית קרובה ואיכותית. הוא, יחד עם חבריו, הציגו מספר צילומים שכמה מהם הפכו ויראליים.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.