תוכן שיווקי | יום י"א ניסן ה׳תשפ״ב 12.04.2022

מחפשים אטרקציה לפסח לעובדים? מרום מור הוא הפתרון!

ממש כמו בכל עונת אביב, גם השנה פסח נמצא מעבר לפינה והרצון שלכם להפתיע את העובדים שלכם עם אטרקציה מיוחדת – לא משתנה. אז מדוע דווקא אומן חושים הוא הפתרון ואיך מרום מור יכול לשדרג לעובדים שלכם את החג הכי מעניין בשנה? כל התשובות בכתבה הבאה.
מחפשים אטרקציה לפסח לעובדים? מרום מור הוא הפתרון!
קרדיט: Pixabay

התאמה למגוון גילאים

אם בארגון שלכם עובדים צעירים ומבוגרים כאחד, שווה לכם לשקול ולראות איזה קול מרענן יוכל לשדרג את הערב ולדבר בשפה שכולם יבינו. והשפה שבה מרום רום מדבר בה היא שפת אומנות החושים, שפה שבה כולם יוצאים נדהמים והדרך הפשוטה שלכם לגשר על הפערים בין קבוצות גיל שונות בארגון. כך תוכלו לבחור אטרקציה שמתאימה לכולם – בלי לוותר על רגע של הנאה.

אפשרות להעניק חוויה מגבשת

כאשר אתם ניגשים לתכנן מופע לערב חברה לפסח, אתם רוצים ליצור חוויה מגבשת שתשאיר את כולם המומים עם לא מעט חומר לסיפורים. לכן שווה לבחור במרום מור וליהנות ממגוון של רגעים בלתי נשכחים אשר יהיו נושאי שיחה בהפסקת הקפה הבאה. ואחרי הכל, זו אחת הסיבות שאתם רוצים לקבל כאשר אתם מזמינים אטרקציה שכזו לפני חג הפסח.

אטרקציה בתקציב שעומד בצרכים של הארגון שלכם

גם כאשר מזמינים אטרקציה לפסח, אסור לשכוח את התקציב השנתי ולכן שווה לבחור באומן אשר יעניק תמורה מלאה לכסף שלכם. לכן, שווה לוותר על מופעים אשר דורשים מגוון של אומנים (כגון להקה של מוזיקה חיה) ולהתרכז באומנים שהם וואן מן שואו. פרפורמרים כדוגמת מרום מור, הוא ללא ספק אחד כזה ולכן עונה על הצרכים שלכם גם בחזית זו.

הזדמנות לצאת מהשגרה

בין אם אתם רגילים להזמין קומיקאים או זמרים, כאן יש לכם אפשרות לצאת מהשבלונה עבור העובדים שלכם. הבחירה הלא צפויה, היא הזדמנות להעניק לעובדים שלכם יותר ולהפתיע אותם במופע ברמה בין לאומית. אסור לשכוח שאמני החושים הישראלים נחשבים למובילים בעולם ואין ספק שמרום מור הוא אחד המובילים שבהם.

הצעת ערך אמיתית לעובדים שלכם

לא מעט אנשים אשר עוסקים בתחומי ה – HR נאלצים ונאלצות להתמודד עם העובדה שעובדים רבים פשוט אינם מגיעים אל המסיבה שהם טרחו להכין. יחד עם זאת, כאשר יוצרים ערב עם תמהיל מדויק של אטרקציות מושכות, אחוזי ההגעה עולים פלאים. לכן שילוב של אטרקציה מסוג זה אשר מבטיחה לעובדים שלכם מופע ייחודי (וליטרלי עוצר נשימה), מהווה את המפתח לחגיגה עם כל העובדים.

לסיכום, כאשר אתם רוצים להעניק לעובדים שלכם יותר ולספק להם אטרקציה ייחודית לכבוד החג הקרב ובא, המופע של מרום מור הוא לגמרי הבחירה הבטוחה. הוא מאפשר לכם לקלוע לטעם של גילאים שונים, לצאת מהשגרה ולספק סיפורים מרגשים – בדרך לחוויה מגבשת ובלתי נשכחת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.