מנחם קרביצקי | יום כ"ג ניסן ה׳תשפ״ב 24.04.2022

איך לבחור מצבה לנפטר?

בחירה של מצבה מתאימה לנפטר הוא סוגיה אשר משלבת בין אספקטים פונקציונליים, רגשיים ודקורטיביים כאחד. לכן, בכדי שאתם תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה בעבור היקרים לכם אשר הלכו לעולמם, הכנו מדריך קטן שיעזור לכם עם העניין. אנו מזמינים אתכם ל- 5 דקות של קריאה שיעניקו לכם המון ידע ואפשרות להתמודד עם ההחלטה הקשה.
איך לבחור מצבה לנפטר?
קרדיט: מצבות גן עדן

החומר שממנו עשויה המצבה

כדי לבחור חומר אשר יתאים לכם ברמה הפונקציונלית והדקורטיבית כאחד. ישנם מגוון של אבנים אשר ניתן לבחור ביניהן לטובת המצבה ולכן מומלץ לבחור באבן אשר תאפשר לכם לדעת שהיא תראה טוב גם לאורך זמן. יתר מכך, כדאי לבחור באבן אשר תאפשר לכם לנקות אותו בקלות ותהיה פונקציונלית  בגזרה הזו. אחרי הכל, מדובר במצבה אשר תאפשר לכם להעניק כבוד אחרון לנפטר.

הסגנון של המצבה

ישנם מגוון סוגים של מצבות והמון אפשרויות עיצוביות שניתן לבחור מהן. עוד לפני שדיברנו על החריטה, ניתן לבחור במגוון של צורות אשר יעניקו מראה ייחודי למצבה וניתן לסתת את המצבות בהתאם לרצונות שלכם. כדאי גם לדעת שיש מצבות אשר מגיעות מסלע אחד והן נחשבות למעט מרשימות יותר מכיוון שהם מעניקות מראה טבעי יותר אשר משתלב בקלות עם כל חריטה.

אופן החריטה

בבחירה של מצבות יש משמעות רבה לסוג החריטה ולאופן שבו היא מתבצעת. מעבר לעובדה שיש לבחור את המילים הנכונות אשר מתאימות לאופי של הנפטר ולדרך שבו הוא חיי את חיו, יש לבחור חריטה שמתאימה לסוג האבן. מומלץ לראות דוגמאות לסוגי האותיות אשר ניתן ליצור בעזרת חריטה איכותית ולבדוק מה משתלב באספקט הדקורטיבי של המצבה.

ניצול אופטימלי של התקציב העומד לרשותכם

אמנם לא נהוג לדבר על עניינים אלו בשעה קשה אך חשוב לדעת שיש מגוון של מצבות אשר מתאימות לכל כיס. כיום, אפשר להשיג מצבה במחיר משתלם אשר גם תראה נהדר וגם תאפשר לכם לשמור על המסגרת התקציבית העומדת לרשותכם. למעשה, אין כך צורך להיכנס להוצאות מיותרות או להיכנס לחובות בעבור מוצר כה הכרחי ולטבעי ולכן חשוב לבחור את החברה מתאימה למשימה.

התאמה לאופי של הנפטר

לפני סיום, כלל אצבע אשר תמיד יכול לעזור לכם בבחירת המצבה עבור הנפטר והוא: התאמה לאופיו של הנפטר. עניין זה כמובן מתבטא בכיתוב שעל המצבה אולם שווה לשקול ולהתאים גם את העיצוב של המצבה ואבנים הנבחרות לאופיו החד פעמי של הנפטר.

לסיכום, ישנן מגוון דרכים לבחור את המצבה הנכונה עבור הנפטר ואין תשובה אחת נכונה. כדאי לבדוק מה מתאים לתקציב, לעיצוב ולחומרים אשר אליהם אתם מתחברים. כדאי גם לחשוב איזו מצבה הייתה משרתת את הרצונות של הנפטר ומצביעה על האופי שבוא הוא חי, על הסגנון הייחודי שלו ועל אופיו. בהצלחה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.