מערכת COL צעיר | יום ב' אייר ה׳תשפ״ב 03.05.2022

לא ייאמן: הכריש הטורף בלע את המצלמה וסיפק תיעוד מדהים

רוצים לדעת איך הרגיש יונה במעי הדגה? אולי זו ההזדמנות הראשונה קצת להבין. סרטון ויראלי שתועד במצלמה עמידה למים, מציג כיצד נראה כריש מבפנים • המצלמה הגיעה עמוק אל תוך הלוע, אבל גם שרדה כדי להביא לנו את התיעוד הזה • מעניין
לא ייאמן: הכריש הטורף בלע את המצלמה וסיפק תיעוד מדהים
(צילום מסך)

 

מסביב לעולם

 

ניקו צין, הוא צלם שמתעד את חייהם של כרישים כתחביב. זו הייתה הסיבה שהביאה אותו לצלול אל מימי האוקיינוס, סמוך לאיים המלדיביים ולעקוב אחרי להקת כרישים עם מצלמתו העמידה למים.

הצלם חובב הכרישים ביקש אומנם לצלם סרט על חיי הכירישם, אבל לחלוטין לא צפה את ההתרחשות שהביאה לו סרטון נדיר המציג את צידם הלא מוכר של הכרישים (תרתי משמע..) – הוא הניח את המצלמה על קרקעית הים כדי שתתעד את הכרישים החולפים, אבל הסתבר כי אחד הכרישים חמד לו לצון, או שמא היה רעב ורק חיפש מה לאכול, ובלע את המצלמה המקצועית אל קרבו.

למזלו, לא ניזוקה המצלמה בשלב זה. היא הגיעה חיש מהר פנימה, אל תוך לועו של הכריש המסוכן, כשהיא מדלגת על שיניו המשוננים וחלקים אחרים שהיו עלולים להזיק לה. כך עוברת המצלמה היישר ללועו של הכריש.

בסופו של דבר, הכריש הגיע ככל הנראה להבנה שמצלמה איננה מאכל משובח מהסוג החביב עליו, והמצלמה נפלטה החוצה בחזרה, בריאה ושלימה.

ניקו מצא את המצלמה במצב תקין לחלוטין, ומיהר לשלוף ממנה את התיעוד הנדיר. הוא פירסם אותו מיד והסרטון הקצר הפך ויראלי במהירות.

צפו בתיעוד מתוך המצלמה:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.