מערכת COL | יום א' אייר ה׳תשפ״ב 02.05.2022

חסיד חב"ד עומד למשפט: אמרו פרק תהלים להצלחתו ולזיכויו

דורפמן חבוש בבית האסורים ברומנה ומרחפת עליו סכנה להיות מוסגר לבלרוס, הידועה בתנאים הקשים שלה, למאסר של 10 שנים. הציבור מתבקש לקרוא פרק ל' בתהילים לזכות ראובן מנחם מענדל בן לידי'ה מלכה להצלחה בבית המשפט בבוקרשט מחר
חסיד חב
בעיגול: דורפמן

רומן דורפמן, חסיד חב"ד, תושב צפת בן 38 שעובד בנמל התעופה בן גוריון, יתייצב מחר (שלישי) בבית המשפט בבוקרשט שברומניה, לדיון שבמהלכו יוכרע אם יוסגר לבלארוס.

דורפמן נעצר לפני חודש וחצי ברומניה בדרכו להלוויית אמו במולדובה, בעקבות צו מעצר נגדו שהוציאה בלארוס, הטוענת כי לפני שמונה שנים היה קשור להונאה במדינה. דורפמן מכחיש את הטענה.

"דורפמן חבוש עכשיו בבית האסורים ברומנה ומרחפת עליו סכנה ממשית להיות מוסגר לבלרוס, הידועה בתנאים הקשים שלה, למאסר של 10 שנים", אומרים מכריו. "ללא עוול בכפיו, זה לא נתפס ולא ייאמן".

לפי דבריו של עו"ד מרדכי ציבין המייצג את דורפמן בתיק: "לעת הזאת אין צורך בגיוס כספים או בתרומות, וכך גם בעתיד, לא יהיה צורך בכסף. מה שצריך: להרבות בתפילות".

הציבור מתבקש בדחיפות לקרוא פרק ל' בתהילים לזכות ראובן מנחם מענדל בן לידי'ה מלכה להצלחה בבית המשפט בבוקרשט מחר (יום שלישי ב' באייר) בשעה 9:00.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.