מערכת COL | יום ל' ניסן ה׳תשפ״ב 01.05.2022

הופיע: ה'נשמה' של חודש אייר לקהל מקורבי בתי חב"ד בישראל

הופיע הגיליון החדש של "נשמה", לחודש אייר, פרי שיתוף פעולה של צעירי חב"ד ושבועון כפר חב"ד, בעבור אלפי מקורבי בתי חב"ד ברחבי הארץ • COL מגיש הצצה מיוחדת לתכני המגזין החדש: ביקור בבית חב"ד של הנרצח, דוכני התפילין לזכרם של הרוגי מירון ומסע בעקבות פנימיות התורה
הופיע: ה'נשמה' של חודש אייר לקהל מקורבי בתי חב
גיליון נשמה החדש

ירחון 'נשמה' החדש, לחודש אייר - המגזין של 'צעירי חב"ד' ושבועון 'כפר חב"ד' לקהל מקורבי בתי חב"ד בארץ הקודש - יוצא לאור ומופץ בימים אלהם לרבבות מקורבי חב"ד בכל רחבי הארץ. 

מגזין 'נשמה', שקנה לו שם בקרב רבבות ישראלים, מנגיש את המסרים של החסידיים של התקופה לקהל מקורבי בית חב"ד, בשפה בהירה, ברמה גבוהה ובהגשה מוקפדת. בחודשים האחרונים עבר המגזין מתיחת פנים רעננה, עם גרפיקה עכשווית.

בלב המגזין הנוכחי: היזם האלמוני שהחליט להציף את מרכזי הערים עם דוכני תפילין לזכרם של 45 הרוגי מירון. לרגל שנה לאסון הכבד, היזם חושף את סיפורו המרגש.

עוד במגזין: חבר הפרלמנט האוקראיני שבילדותו חולץ על ידי חב"ד וכיום מחלץ את יהודי אוקראינה, מסע מסתורי בעקבות חשיפת פנימיות התורה לרגל ל"ג בעומר, וההכנות לתהלוכות.

במגזין, שגדל בחודשים האחרונים ל-48 עמודים, פרק שלישי במדור "נשמה בשטח": הסופר מנדי קורטס מגיש הצצה בלתי אמצעית לבית חב"ד הייחודי בשכונת נחל בקע בבאר שבע, בה פעל השליח הרב קריביצקי הי"ד, שנרצח בפיגוע הדמים בעיר האבות לפני למעלה מחודש.

לאורך המגזין שלל טורים מאת מרצים, רבנים ומשפיעים.

מגזין 'נשמה' הפך בשנתיים האחרונות לכלי יעיל מאוד להפצת ענייני יהדות וחסידות עבור המקורבים, בשפה בהירה ושווה לכל נפש ובפורמט מהודר.

את המגזין ניתן להשיג בצעירי אגודת חב"ד. עבור שלוחים: בערוץ המרכז לענייני שליחות - לחצו כאן, עבור אנ"ש להפצה: בערוץ אגף המבצעים - לחצו כאן, למנוי פרטי - לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.