COL | יום כ"ו ניסן ה׳תשפ״ב 27.04.2022

פורסמה רשימת הדוברים המלאה ל'מגה-התוועדות' כ"ח ניסן

לקראת מגה-התוועדות השנתית בציון 31 שנה לרגל כ"ח ניסן, וקריאתו המהדהדת של הרבי "עשו כל אשר ביכולתכם", פורסמה רשימת הדוברים לאירוע חובק העולם • כדי לתת לכל חסידי חב"ד דרך מעשית ליישם את קריאתו של הרבי לפעולה, המשרד לענייני גאולה ומשיח ב'מרכז 302' מקיים מגה-התוועדות • באירוע וירטואלי המשתרע על פני חמישה עשר אזורי זמן וכולל חמישים נקודות שידור, ישתתפו משפיעים ושלוחים רבים
פורסמה רשימת הדוברים המלאה ל'מגה-התוועדות' כ

לקראת מגה-התוועדות השנתית לרגל כ"ח ניסן, פורסמה רשימת הדוברים לאירוע חובק העולם.

בכ"ח בניסן מציינים שלושים ואחת שנים לקריאה הדחופה של הרבי לפעולה "עשו כל אשר ביכולתכם להביא את משיח תיכף ומיד ממש".

כדי לתת לכל חסידי חב"ד דרך מעשית ליישם את קריאתו של הרבי לפעולה, המשרד לענייני גאולה ומשיח ב'מרכז 302 מקיים את מגה-התוועדות שנתית. באירוע וירטואלי המשתרע על פני חמישה עשר אזורי זמן וכולל חמישים נקודות שידור, ישתתפו משפיעים ושלוחים רבים.

החל ממוצאי שבת, כ"ט ניסן, משפיעים, שלוחים, מחנכים ואנשי עסקים יעניקו לקהילת חב"ד ברחבי העולם מודעות להשפעה שלהם וידגימו את יכולתו של כל אדם לשנות את חייהם של הקרובים להם.

כשההתכנסות הווירטואלית תעלה לאוויר, היא תהיה 22:00 בשעון ניו יורק ו-02:00 בלונדון, ובמקביל גם בארץ הקודש, ותועבר כאן ב-COL בשידור ישיר. במשך עשרים וארבע שעות ברציפות, מוקדי שידור מכל העולם יהוו השראה לאלפים שיוכלו להתחבר באמצעות זום. הרב שלמה וילהלם, השליח לעיר ז'יטומיר שבאוקראינה, ישא דברים, כמו גם המרצים המפורסמים הרב שייס טאוב, הרב סימון יעקובסון והרב שבתי סלבטיצקי.

תמהיל הדוברים המגוון כולל שלוחים ומחנכים כמו הרב בני ציפל מיוטה והרב צבי גרינבלט מארגנטינה, והרב חיים שפירו מישיבת תומכי תמימים במוריסטאון. בזה אחר זה, הם יאירו אור על ההשפעה היומיומית שיש לכולנו.

"אשרינו שיש לנו מערך דוברים מדהים", אומר הרב שלומי נפרסטק, מנהל הלשכה לענייני גאולה ומשיח ב'מרכז 302', "הם מכוונים מתריסר מדינות ברחבי העולם, אבל כולם מאוחדים במסר משותף". הרב מענדי קוטלרסקי, מנהל מרכז 302, אמור לנאום במהלך ההתוועדות, ולדבריו, האירוע נותן לכל ליובאוויטש הזדמנות להתחבר מחדש לשליחות הרבי. "הרבי הזכיר לנו כל הזמן שאפילו האינטראקציה הקטנה ביותר יכולה להיות משפיעה", הוא אומר, "בחודש ניסן יש לנו הזדמנות פז להתחייב שוב לקחת אחריות על שליחות הרבי, שהיא צריכה להיות שלנו".

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.