מערכת COL | יום כ"ז אב ה׳תשס״ה 01.09.2005

סיום הרמב"ם באוסטרליה

את יריית הפתיחה לחגיגות סיומי הרמב"ם מסביב לכדור הארץ פתחה קהילת חב"ד בסידני אוסטרליה. מייד לאחר תפילת ערבית ערך הרב לשס את הסיום ביחד עם התכפת הסיום לההתחלה של הרמב"ם, ולאחר ציון כמה מדברי ההדרן של הרבי על הרמב"ם , ביקש ועודד את הקהל להתחזק בלימוד הרמב"ם ולהצטרף לקהל לומדי השיעור היומי ברמב"ם. המורי שיעור השונים חולקו לקהל הרחב ביחד עם לחיים וכיבוד קל. מאוחר יותר נערכה מסיבת הסיום הרשמי על הרמב"ם ביחד עם ברכת צאתכם לשלום לתלמידים השלוחים הגומרים את לימוד הסמיכה. הסיום הרשמי נעשה על ידי התמים השליח שמואל קאפעל. לאחר מכן הושמעו דברי ברכה מהרב יוסף יצחק הכהן פלדמן, מנהל הישיבה גדולה והמכון לסמיכה, וכולם יחד ברכו, מתוך התוועדות חסידים, ברכת רפואה שלימה לכבוד המרא דאתרא הרב פנחס הכהן פלדמן, שליח הראשי של הרבי לסידני אוסטרליה, שיהיה בריא אולם וימשיך להנהיג את קהילת חב"ד ומוסדות חב"ד בסידני מתוך בריאות והרחבה בגשמיות וברוחניות!
סיום הרמב


הרב דניאל ירחמיאל קיי, משגיח ושו"מ הישיבה גדולה סיפר אודות שליחותו בתור תלמיד לקסבלנקה מרוקו בתשמ"ג -מ"ד, וכיצד ע"י האתערותא דלתתא שלהם, בחלוקת לימוד הרמב"ם בין אחינו הספרדים במרוקו, גרמו וזכו להאתערותא דלעילא ולעילא אשר הרבי זיכה את כלל ישראל בהתקנה הקדושה של לימוד הרמב"ם.

הרב לשס דיבר אודות הקשר בין ענין סיום הרמב"ם והצאתכם לשלום לתלמידי מכון הסמיכה, אשר שניהם הענין הנעלה של הלכה פסוקה, אשר לזה נצרך ענין גדול של יראת שמים כפשוטו, וסיפר אודות הגאון הראגאטשאווער והנודע ביהודה והסייעתא דשמיא בה זוכים רבנים להגיע לאמיתתה של תורה והלכה.

הרב יורם אולמן, מנהל בית חב"ד ליוצאי מזרח אייראפא, סיפר אודות שנותיו בחצר הרבי בשנות תשד"ם כאשר התחיל תקנת הרמב"ם, הקירובים הגדולים בה זכה ה"קאטש" תפילות מנחה לאחר הנסיעה לאהל קרוב לחצות לילה, ובפרט ההתוועדות השמימי של כ' טבת, יארצייט הרמב"ם, בה דיבר הרבי אודות "תלמיד שגלה מגלין רבו עמו" וכו' וד"ל!

היתה התעוררות גדולה לכל הקהל ורבים מהמשתתפים אמנם קבלו על עצמם להתחזק בהתקשרות לרבי ע"י לימוד הרמב"ם מידי יום!
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
kol hakavod
כ"ח אב ה׳תשס״ה
to horav feldman shlita
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.