COL | יום י"ט ניסן ה׳תשפ״ב 20.04.2022

"להבה בקרח": המסע לליובאוויטש ורוסטוב • צפו

מסע חווייתי של חסידים לרוסטוב ולליובאוויטש בימים א'-ד' בניסן תש"ס (2000), בציון 80 שנה להסתלקות אדמו"ר הרש"ב (ב' בניסן תר"פ-תש"ס) • דרמה מורטת עצבים שהתרחשה בנמל התעופה של ויטבסק, עם מטוס שקפא על המסלול, ומירוץ נגד הזמן בערב שבת קודש • הסרט בן 46 דקות, מומלץ צפייה לכל המשפחה • מארכיון ובאדיבות הרב מנחם ברוד

מסע חווייתי של חסידים לרוסטוב ולליובאוויטש בימים א'-ד' בניסן תש"ס (2000), בציון 80 שנה להסתלקות אדמו"ר הרש"ב מליובאוויטש (ב' בניסן תר"פ-תש"ס). דרמה מורטת עצבים בנמל התעופה של ויטבסק, עם מטוס שקפא על המסלול, ומירוץ נגד הזמן בערב שבת קודש.

הרב מנחם ברוד:

"זכיתי להשתתף במסע המיוחד, שאורגן על-ידי צעירי אגודת חב"ד באה"ק. במסע הזה השתתפו גם שניים מבניי, הת' שלום-דובער שי', שלמד אז בישיבת תומכי-תמימים ברוסטוב, והת' שניאור זלמן שי', אז תלמיד ישיבת תומכי-תמימים בבני-ברק.

לקחתי עימי מצלמת וידאו, כדי להביא את החוויות הרוחניות של המסע גם לבני הבית. לצד המראות הקסומים של ליובאוויטש, ויטבסק, ליאוזנה ורוסטוב, תיעדה המצלמה גם רגעים של דרמה מורטת עצבים, כאשר המטוס, שהיה אמור להחזירנו לרוסטוב אחרי הביקור בליובאוויטש – קפא בשדה תעופה נידח בוויטבסק. במשך כל יום השישי נעשו מאמצים להפשיר את הקרח, ולהכשיר את המטוס לטיסה, כדי שנוכל להגיע לרוסטוב לשבת.

יש כאן מראות מיוחדים ומרגשים, ספוגים בנשמה חסידית. אין זה צילום מקצועי, אך אולי דווקא משום כך מרגישים יותר את האותנטיות."

צפו בסרט:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.