מנחם קרביצקי | יום י"ח ניסן ה׳תשפ״ב 19.04.2022

הפתרון המפתיע למצוקת הנדל"ן, כל אחד יכול!

איך קונים דירה למגורים או השקעה בזמן התייקרות מחירים? איך הפך נגן חתונות ליו"ר חברת השקעות, הכירו את סיפורה המפתיע של חברת השקעות הנדל"ן הגדולה בציבור הדתי והחרדי.
הפתרון המפתיע למצוקת הנדל
צילום: שטרסטוק

חול המועד פסח, בין הארוחות אני מוצא את עצמי יושב לדבר סוף סוף עם המשפחה. הדוד שואל כרגיל: "נו מה קורה עם הדירה שרצית לקנות? "מחיר הדירות מתייקרים וההון ההעצמי שלנו לא מספיק", אני עונה. ונאנח.

אחי מצטרף אליי: מחירי הדירות לא תואמים את גובה המשכורות, אני כבר סיימתי לשלם את המשכנתא, ורוצה להשקיע בדירה נוספת בשביל לשמר את ערך הכסף.. הבעיה היא שעם עליית הנדל"ן, ערך הכסף נשחק.. הנדל"ן בארץ הוא חתיכת בעיה מסכימים כולנו..

אז מה באמת עושים בשביל לקנות דירה או לשמר את ערך הכסף בחסכונות? פניתי לעמיחי ניימן מייסד ויו"ר 'קבוצת קרתא' - חברת השקעות נדל"ן הגדולה במגזר הדתי והחרדי.

עמיחי משתף: "אנחנו מבינים היטב את הבעיה, אברך שצריך לפרנס בית מרובה ילדים, מרגיש שהוא מתרחק מהאפשרות לדירה משלו, או בעלי דירה שרוצים להשקיע בדירה שניה בשביל לשמר את ערך הכסף שלהם..

הפתרון לדבר מתחיל בהבנת השוק, ככל שמחיר הדירות עולה, הערך העצמי שלך נשחק. בזמן שאתה יושב ומחכה לחסוך עוד כסף, בנתיים הערך של הכסף ששוכב אצלך בחסכון יורד ביחס לדירת המגורים או ההשקעה. אז מה עושים? נותנים לכסף לצמוח יחד עם הנדל"ן כיום יש מגוון אפשרויות להכנס כמשקיע קטן בתוך פרוייקט נדל"ן, ככה ההון העצמי מכניס לך תשואה וגודל יחד עם שוק הנדל"ן. 

אבל בשביל זה צריך לדעת איפה להשקיע. כי כסף יש היום הרבה בשוק, אבל כסף חכם, מניב יותר!

איך לומדים את זה? ממש פשוט:

ב5 כללים פשוטים יכול כל אברך להפוך למשקיע חכם, לדעת להכנס להשקעה מניבה עם מאה או מאתיים אלף ש"ח ולהגדיל בחכמה את כספו. בשביל זה אנחנו פה, חברת 'קרתא' שמה לעצמה כמטרה לתת הזדמנות לכל אחד מאנ"ש להתקדם כלכלית באמצעות הידע והכוח של החברה כיום, יש יותר מ20,000 אברכים שחברים במועדון 'משקיעים חכמים' של 'קרתא'.


למד להשקיע חכם באמצעות 5 כללים פשוטים לחץ כאן >>>


וכאן הוא עובר לשתף בסיפור שלו: "גם אני חלמתי לעשות נדל"ן, הייתי אברך צעיר כשהמשפחה שלי גדלה והייתי צריך הכנסה נוספת אני מנגן על קלרינט, ובכדי להגדיל את ההכנסה שלנו הייתי מנגן בערבים באירועים וחתונות. אבל היה לי ברור שעבודה קשה לא תביא את הישועה. יש גבול כמה שעות אוכל לעבוד כשכיר, בסוף יש תקרת זכוכית של זמן ואפקטיביות. כיוון שקשה מאוד להיכנס לעסקים בלי הון עצמי, התחלתי לעסוק בתיווך נדל"ן.

מהר מאוד גיליתי את הכסף הגדול שנמצא בהשקעות נדל"ן, התחלתי לעניין גם משפחה וחברים וכך במשך הזמן רכשנו עשרות דירות, בניינים, פרויקטים ונכסים להשקעה בירושלים והסביבה, שדרשו כבר השקעות גדולות יותר, בשביל זה התחלנו לעבוד עם המשקיעים. 'ככה הוקמה קבוצת קרתא'.

וכאן הוא פונה אליי ולקוראים: "גם לך ליהנות מעתיד כלכלי נוח והשקעות נדל”ן יציבות ובטוחות. אני מזמין אותך להפוך למשקיע חכם באמצעות המדריך - "5 הכללים למשקיע החכם", שייתן לך כלים להשקיע נכון ובטוח"

"גם אם אין לך רקע בנדל"ן ואתה רוצה להיכנס לעולם המופלא הזה, וכמובן אם אתה מתעניין בהשקעות, בוא לקבל כלים מעשיים, לקדם את העתיד הכלכלי שלך, החל ממחר בבוקר!"


למד להשקיע חכם באמצעות 5 כללים פשוטים לחץ כאן >>>


 

 

 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.