מערכת COL | יום כ"ז אב ה׳תשס״ה 01.09.2005

הסתיים בהצלחה כנס מרכז ישיבות חב"ד בארץ הקודש

הסתיים בהצלחה כנס מרכז ישיבות חב"ד בארץ הקודש שהתקיים במלון עדן אין בזכרון יעקב בימים שלישי ורביעי כ"ה-כ"ו מנחם אב. בכנס השתתפו ראשי ישיבות רמי"ם משפיעים ומנהלי ישיבות חב"ד, ובמהלכו נדונו בהרחבה הנושאים חינוכים העומדים על סדר יומם של ראשי ישיבות חב"ד בהשתתפות טובי המומחים בתחום החינוך. זו השנה השלישית שמרכז ישיבות חב"ד באה"ק בראשות הרב אלימלך שחר מקיים ימי עיון לראשי ישיבות ורמי"ם ומשפיעים ומנהלי ישיבות חב"ד. החידוש של השנה הוא שהכינוס נערך במשך יומים במלון 'עדן אין' בזכרון יעקב, ואכן לפי תגובות המשתתפים השיג הכנס את יעדיו למעלה מהמשוער, הן בתכנים הרוחניים והמסרים החינוכיים והן ברמה הגבוהה של הצד הגשמי.
הסתיים בהצלחה כנס מרכז ישיבות חב
הרב הראשי הרב עמאר בכינוס מרכז ישיבות חב"ד במלון 'עדן אין' זכרון יעקב
אורח הכבוד בכנס היה הרב הראשי לישראל: הרב שלמה עמר שליט"א, שנשא משא מאלף על שליחותם החשובה של ראשי הישיבות והרמי"ם בחינוך ועיצוב דמותם של התמימים שהם יהיו הרבנים והשלוחים בעתיד, והעלה על נס את מנהיגותו של הרבי בכל מרחבי תבל.

בין המרצים ואנשי המקצוע בלטה דמותו של הרב מנחם-מענדל גלוכובסקי סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד באה"ק שידיו רב לו בעניני חינוך, שדיבר אודות הנושא: תמריצים לתלמידים.

ביום שלישי בערב התקימה התוועדות עד השעות המוקדמות של הבוקר, והמשתתפים התמקדו בענין כיצד להתמקד בבעיות חינוכיות.

התודה מכל הלב של הרמי"ם ובקשתם לערוך כנסים לא רק פעם בשנה מראה על הצורך החיוני והדחוף בהעברת מידע מקצועי לרמי"ם והתמודדותם בבעיות חינוך ופתרונם.

מרכז הישיבות שם לו למטרה לרכז מידע על אנשי מקצוע שונים בתחום החינוך והקמת ספריה של קלטות בענייני חינוך, וכן לשמור על קשר רצוף עם הרמי"ם של ישיבות חב"ד וייעוץ והכוונה לאנשי מקצוע שונים. התוכנית היתה מלאה וגדושה וניכר היה על פני הרמי"ם שקשה להם לעזוב את המקום.

הרב אלימלך שחר מנכ"ל מוסדות חב"ד ברחובות ויו"ר 'מרכז ישיבות חב"ד באה"ק' הודה לכל המשתתפים בימי העיון וכן לר' מנחם-מענדל קעניג על הניהול האדמניסטרסיבי של האירוע, וכן לרב יוסף יצחק פריימן שליח הרבי לזכרון יעקב על העזרה הרבה בהכנות ובליווי הכנס.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.