מערכת COL | יום י"ב ניסן ה׳תשפ״ב 13.04.2022

יו"ר הכנסת בביקור אצל ילדי בית הילדים מז'יטומיר: 'מודה לחב"ד'

יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי ביקר במרכז השדה של קק"ל בנס הרים שם פגש בילדים מפנימיית עלומים של חב"ד בז'יטומיר שבאוקראינה שהועלו ארצה: "אני רוצה להודות לשליחי חב"ד ולכל מי שעוזר באחזקת המקום הנפלא הזה על עבודת קודש"
יו
צילום: יוסי זמיר

יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי ביקר היום (רביעי) כ-140 ילדים יהודים שנמלטו מהמלחמה מאוקראינה ומשוכנים כעת במרכז השדה של קרן קימת לישראל ביישוב נס הרים. לוי ברך את הילדים לרגל חג הפסח הראשון שאותו יבלו בישראל. הילדים, מפנימיית ״עלומים״ של חב״ד בעיר ז'יטומיר שבאוקראינה, נקלטו בארץ בחודש שעבר לאחר מבצע מורכב בו חצו את הגבול לרומניה והוטסו לישראל.

לאחר נחיתתם בנתב"ג, הילדים ואנשי הצוות מהפנימייה שבצפון מערב אוקראינה התקבלו בהתרגשות ובשמחה על ידי צוות קק״ל וילדים מהאזור בקבלת פנים חמה ואוהבת, תוך קריאות עידוד של הקהל – "ליבנו אתכם". הילדים, בגילי שנתיים עד 16, מקבלים במרכז השדה של קק"ל תכני לימוד ונהנים מפעילויות וסיורים ברחבי הארץ.

ח"כ מיקי לוי, יו"ר הכנסת: "אנחנו לקראת חג הפסח שהוא גם חג החירות. בחג הפסח הזה אתם, שהגעתם מאוקראינה, זכיתם לחרות. מדינת ישראל, כנסת ישראל וכל עם ישראל מקבלים אתכם פה, במדינת היהודים, בחיבוק גדול. אנחנו מאוד מקווים שהמלחמה תסתיים בקרוב. אני רוצה להודות לאנשי קרן קימת לישראל, שליחי חב"ד ולכל מי שעוזר באחזקת המקום הנפלא הזה על עבודת קודש. בשמי ובשם הכנסת, חג שמח וכשר".

גילי מיימון, מנהלת מרכז שדה ויער נס הרים קק"ל: "אנחנו נמצאים כאן במרכז יומיים לפני פסח, הפליטים מאוקריאנה עושים אצלנו את ליל הסדר ואנחנו נערכים לעשות ליל הסדר ל- 140 פליטים. אנחנו שמחים שהם עדיין איתנו ומאושרים לתת להם תחושה של בית. היום זכינו לביקור של יו"ר הכנסת, ח"כ מיקי לוי שבא לבקר אותנו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.