שלמה מן | יום י"א ניסן ה׳תשפ״ב 12.04.2022

מהדורת ענק של 'כפר חב"ד' לחג הפסח: צפו בשערים ובכותרות

שבועון כפר חב"ד במהדורת ענק לחג הפסח. מגזין חגיגי ומורחב עם קרוב ל-200 עמודים ובו שפע של כתבות חגיגיות לרגל 120 שנה להולדת הרבי | מוסף נושא ייעודי המגיש לראשונה את הסיפור המלא סביב הרבי ועולם הרפואה והרופאים | מוספים מורחבים לנשים, ילדים ונערות
מהדורת ענק של 'כפר חב
כותרות המגזין

מהדורת ענק של שבועון 'כפר חב"ד' לרגל חג הפסח הגיעה הבוקר (שלישי) לחנויות בריכוזים החב"דים ברחבי הארץ. בימים הקרובים תופיע גם בנקודות החלוקה והמכירה ברחבי העולם.

הפעם מונה המגזין החגיגי והמורחב קרוב ל-200 עמודים גדושים בשפע של כתבות חגיגיות לרגל 120 שנה להולדת הרבי. בין היתר במגזין: שיחה עם האדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א ועם הגאון רבי משה מאיה, חבר מועצת חכמי התורה, על דמותו של הרבי ועל השפעת השלוחים.

במרכז המגזין: מפגש מפתיע, בהגשת העורך מנחם כהן והסופר מענדי קורטס, בין יו"ר ש"ס אריה דרעי למשפיע החב"די הגאון רבי חיים שלום דייטש, שבמשך כעשור למדו יחד בכל יום  שישי תניא בחברותא.

עוד במגזין: חשיפת המפגש האישי בין שליח הרבי במושב בר גיורא למלך בחריין, וסיפורם של המחותנים החסידים פורצי החומות שחדרו אל מעוזי השמאל, אנשי הקיבוצים ועובדי רשות השידור של קול ישראל במשך עשרות שנים.

כמו כן מופיע במגזין: פרויקט ענק של 120 רגעים אישיים מהרבי, מפגש רווי אמונה עם שלושה שלוחים מאוקראינה, שיחת חג מרוממת עם הגאון הרב עזרא שוחט, ושיחה עם ראש העיר והשליח בשדרות שהקימו 770 לכבוד הרבי.

זאת לצד שאר המדורים הקבועים. בגיליון הפעם בין היתר גם פרק נוסף בסדרת "בדידי הווה עובדא".

בנוסף בחבילת החג: מוסף נושא ייעודי המגיש לראשונה את הסיפור המלא סביב הרבי ועולם הרפואה והרופאים וכן מוספים מורחבים לנשים, ילדים ונערות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.