מערכת COL | יום י"א ניסן ה׳תשפ״ב 12.04.2022

מזל טוב, רבי! תמימים מתכנסים בכפר חב"ד לרגל י"א בניסן • צפו

יממה של התקשרות לרבי ולימוד תורתו לרגל יום הולדתו: מרכז התקשורת החב"די COL מגיש תיעוד ראשון מהתוועדות הענק לכאלף תלמידי ישיבות "תומכי תמימים" ברחבי הארץ, שהתכנסו בכפר חב"ד ל"יום תמים לרבי"
מזל טוב, רבי! תמימים מתכנסים בכפר חב
צילומים: שניאור רייניץ

מאות תמימים מכל ישיבות חב"ד בארה"ק הגיעו אתמול, בשעת אחר הצהרים, לקמפוס ישיבת 'תומכי תמימים' המרכזית בכפר חב"ד, לתכנית "יום תמים לרבי" לרגל י"א ניסן.

מדובר במסורת שנתית, המאורגנת בידי "ועד תלמידי התמימים העולמי", ובמסגרתה מתכנסים כל תלמידי התמימים יחד מכל רחבי הארץ ביום הולדתו של הרבי לעשרים וארבע שעות של התקשרות ולימוד תורת הרבי.

אתמול התוכנית נפתחה בכנס התוועדות לכלל התמימים בזאל הישיבה המרכזית בכפר חב"ד בהנחיית הרב זעליג שי' אלטהויז, משפיע ומשגיח בישיבת תות"ל לוד.

השנה לרגל ציון 120 שנה להולדת כ"ק אדמו"ר האירוע התקיים במתכונת מיוחדת הכוללת תכנית מולטימדיה מרתקת שעסקה בפארברענגען הייחודי של הרבי בחג הפורים תשמ"ז. משפיעים ושלוחים שנכחו באותה התוועדות דיברו על התחושה המיוחדת שהייתה באותם ימים סביב הפארברענגען, השיחות המיוחדות שנאמרו, ובעיקר התמקדו בקשר של כל זה  לתמים בימינו.

בין הקטעים השונים שולבו נאומיהם המרתקים של הרב זלמן קפלן שי', ראש ישיבת אהל מנחם מענדל, והרב יעקב גולדשמיד שי', מראשי ישיבת כפר חב"ד. הרב קפלן הדגיש את החשיבות של כל פעולה ומעשה טוב כדרך להבאת המשיח. הרב גולדשמיד בנאומו המחיש לקהל התמימים כיצד העניין של 120 שנה מתקיים גם בדורנו עם כל ההעלמות והסתרים, ועורר על הצורך בלימוד תורתו של הרבי. לאחר מכן פצחו התמימים בריקוד ספונטני של הקאפיטל החדש שנמשך עד לשעות הקטנות של הלילה.

האירוע התקיים ע"י וועד תלמידי התמימים בארה"ק בראשות הרב מנחם מענדל קנלסקי שי' ובסיוע את"ה כפר חב"ד.

צפו בגלריית תמונות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.