מנחם קרביצקי | יום י' ניסן ה׳תשפ״ב 11.04.2022

איך נולדה מהפכת ה"ביגוד אונליין" לפני פסח השנה?

זינוק בקניות לפסח אונליין דווקא השנה, מה מניע את האברכים לא לצאת מהבית לפני פסח, סיפורו של 'סייל פסח ענק', ואיך האבא וכל הילדים מתחדשים עם חולצות בדיוק כמו שרוצים, בקליק, כל הפרטים…  
איך נולדה מהפכת ה
קרדיט תמונות: unsplash

ערב פסח השנה רשם מספרי קנייה אונליין שלא ראינו עדיין אצל אנ"ש. אולי זה הקורונה שלימדה אותנו להשתמש בדיגיטל, אולי זו הטרחה בקניה בחנויות, או הזמן החשוב שיכול להיות מנוצל בנתיים לעבודות הבית..

כולנו מכירים את ה'חירות' של ההכנות פסח: להספיק לנקות את כל הארונות, לסיים עם הארון ספרים, "את המגירה שלך כבר עשית?", "אבא, משעמם לי", ובתוך כל הלחץ יש את הקניות: לפנות יום שלם לסיבוב קניות, לעמוד בפקקים, למצוא חניה, להמתין בתור בתקווה שנמצא בדיוק את הבגדים שאנחנו אוהבים.

אם לילדים הקטנים כבר קונים בגדים אונליין אז למה המבוגרים צריכים עדיין לנסוע ולעבור את כל מסע הקניה בשביל להתחדש בחולצה חדשה לחג?!

בשביל לקבל תשובה פנינו לשאול כהן, מנהל השיווק של רשת חנויות הביגוד הגדולה 'אקסוס', שכעת יצאו בסייל פסח ענק באתר ביגוד אונליין שהשיקו לאחרונה. 

"אנחנו מבינים היטב את בעיית הלחץ בערב פסח, יחד עם הצורך במבחר של מידות ודגמים, לשם כך הקמנו את האתר שמעניק חוויה שהכי קרובה לקניה בחנות" מספר שאול ומוסיף "השנה תתחדש בחולצה כמו בן חורין, קליק אחד והחולצה שלך אצלך.."


מוזמן לחווית קניה אונליין לחץ כאן>>>


איך נראית חווית הקנייה החדשה?

"באתר יש מגוון גדול של חולצות מכל הסוגים, דגמים, ומידות. באמצעות סינון פשוט הגולש יכול להגיע בדיוק לחולצה שהוא מחפש, החל מהסגנון שאתה מחפש, קלאסי או יוקרתי, עובי הצווארון, אורך השרוול, וכמובן המידה המדויקת"

"אנחנו עושים הכל על מנת לחסוך לאנ"ש את הטרחה והזמן שנלווים לקניה בחנות, לאפשר חווית קניה נוחה וקלילה באונליין, מי שצריך עזרה במהלך הקניה יכול לפנות למוכר שעוזר לו דרך לחצן הוואטסאפ שבאתר החנות. כמובן שהחולצות מגיעות באמצעות משלוח מהיר עד הבית. 

ספר לנו על ה'סייל פסח הענק'

ה'סייל' הוא הזדמנות מיוחדת לכל אחד מאנ"ש בשבוע הקרוב, להתחדש בביגוד איכותי לחג ולקבל הנחות ומבצעים גדולים לרגל השקת האתר, כמו שאומרים בנוסח הידוע: "מחירים כאלו לא מפספסים" הפעם זו לא קלישאה.. בנוסף למבצעים באתר יש הנחה נוספת לאנ"ש בהזנת קוד קופון "פסח בקליק"

כל מה שנותר לך לעשות הוא להכנס לחנות אונליין ולהרגיש בבית.. ככה תתחדש בחולצה איכותית לחג, בקליק. כמו בן חורין אמיתי.


למה אתה מחכה? מוזמן להכנס לחנות באונליין לחץ כאן>>>


 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.