מנדי ברגר | יום ו' ניסן ה׳תשפ״ב 07.04.2022

האסטרונאוט הישראלי ימריא לחלל עם מצה שמורה שקיבל מחב"ד

מחר בשעה 18:17 (שעון ישראל) תשוגר לחלל חללית הדרגון ועליה איתן סטיבה - האסטרונאוט הישראלי השני אשר המריא לחלל ושלושת שותפיו למשימה הפרטית הראשונה לתחנת החלל הבינלאומית • "הרב הרב חיים צבי קוניקוב הביא לי מצה שמורה ונחגוג את חג החירות. זה החג האמיתי של כולנו", אמר סטיבה על המצה שקיבל ממנהל בית חב"ד במרכז החלל בפלורידה
האסטרונאוט הישראלי ימריא לחלל עם מצה שמורה שקיבל מחב
המשגר ועליו חללית הדרגון (צילום: נאס"א) איתן סטיבה בחליפת חלל (צילום: Axiom Space & SpaceX) משמאל: מנהל בית חב"ד במרכז החלל בפלורידה הרב חיים צבי קוניקוב, עם הערכה שיקח סטיבה לחלל

מחר בשעה 18:17 (שעון ישראל) תשוגר לחלל חללית הדרגון ועליה איתן סטיבה האסטרונאוט הישראלי השני אשר המריא לחלל ושלושת שותפיו למשימה הפרטית הראשונה לתחנת החלל הבינלאומית.

הוא ימריא מבסיס החלל בקייפ קנוורל שבפלורידה, ולאחר שהחללית תקיף כמה פעמים את כדור הארץ, היא תעגון בתחנת החלל הבינלאומית. במהלך הזמן שבו ישהה סטיבה בתחנת החלל הוא אמור לבצע לא מעט ניסויים מדעיים.

אתר YNET מדווח כי "בשל הדחיות הרבות - אם סטיבה ישוגר מחר או בימים הקרובים לחלל, הוא יאלץ לחגוג את ליל הסדר בתחנת החלל הבינלאומית".

"הרב המקומי פה הביא לי מצה שמורה. ונחגוג את חג החירות. זה החג האמיתי של כולנו", אמר סטיבה שביקש אישור מנאס"א לקחת את המצה שהביא לו ממנהל בית חב"ד במרכז החלל בפלורידה - הרב חיים צבי קוניקוב, אל תחנת החלל. יהיה לי סדר פסח בלי המשפחה".

הערכה ובה מצה שמורה ותמונת הרבי שקיבל האסטרונאוט הישראלי משליח חב"ד


 

אם הכול יילך כמתוכנן וסטיבה ויתר חבריו למשימה ישוגרו מחר לתחנת החלל, הם אמורים בע"ה לחזור לכדור הארץ ביום ראשון, במהלך חול המועד פסח.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.