שניאור דייטש | יום ה' ניסן ה׳תשפ״ב 06.04.2022

שלוחים ישתמשו בפלטפורמה חדשנית לעודד קיום מצוות

שלוחים ברחבי העולם מכבדים את יום הולדתו של הרבי בכך שהם גורמים לקהילות שלהם לעשות פעולה טובה אחת - הודות לפלטפורמת OneMitzvah החדשנית • "המטרה היא להעלות את המודעות לכוחה של מצווה אחת ולערב את כולם", אומר הרב מענדי בראנער, המנהל של צוות OneMitzvah ב'מרכז 302'
שלוחים ישתמשו בפלטפורמה חדשנית לעודד קיום מצוות

שלוחים ברחבי העולם מכבדים את יום הולדתו של הרבי בכך שהם גורמים לקהילות שלהם לעשות פעולה טובה אחת - הודות לפלטפורמת OneMitzvah החדשנית.

סם טיילור הוא עורך דין המתגורר במסצ'וסטס שמגיע לבית חב"ד פעם בשנה כדי לומר קדיש על אמו. בשבוע שעבר הוא קיבל הודעת טקסט מהרב על התחייבות לקיים מצווה אחת.  "בטח, אני יכול לעשות מצווה אחת," הוא חשב. הוא נרשם מיד לאמירת שמע ישראל, והמצווה שלו הצטרפה במהרה למאות מצוות נוספות שמצטברים ליעד הקהילה של 5,000 מצוות.

המקרה הנ"ל היא המטרה של פלטפורמת OneMitzvah החדשה, גישה חדשנית לחלוטין לעשיית מעשים טובים. לכבוד יום הולדתו ה-120 של הרבי בי"א ניסן, OneMitzvah נותנת לשלוחים במה לאחד את קהילותיהם סביב עשיית מצוות. "המטרה היא להעלות את המודעות לכוחה של מצווה אחת ולערב את כולם", אומר הרב מענדי בראנער, המנהל של צוות OneMitzvah במרכז 302.

פלטפורמת OneMitzvah היא דרך קלה לשלוחים לעשות משהו גדול. זה עובד בדיוק כמו קמפיין לגיוס כספים - יש מטרה, יש צוותי גיוס כספים ופלטפורמה להתחייב על סכום התרומה. ההבדל היחיד הוא כמובן שבמקום לגייס כסף, OneMitzvah שואפת לגייס מעשים טובים.

"על ידי מינוי מנהיגים ברחבי הקהילה כדי 'לתרום' מצוות לקמפיין מהמשפחה והחברים שלהם, אנחנו יכולים להגיע לדמוגרפיה חדשה לגמרי", אומר הרב שלום ריייצ'יק מבית חב"ד Upper Montgomery County, מרילנד, שכבר החל להעלות את התוכנית בקהילה שלו.

מתוך הבנה שגם שלוחים ברחבי העולם עסוקים 'מעל הראש' בהכנות לפסח, חבילת OneMitzvah כוללת את כל מה שהשליח צריך כדי להשיק את הקמפיין - כולל עמוד קמפיין וחומרי שיווק מותאמים אישית.

"הרבי הדגיש אינספור פעמים את כוחה של מצווה אחת לשנות את העולם", הסביר הרב משה קוטלרסקי, סגן יו"ר מרכז לעינייני חינוך. "הפלטפורמה הזו תשתמש בתחושת קהילתיות כדי לעודד יותר התחיבויות של קיום מצווה ומתוך תקווה לעשות את המעשה האחרון שיביא את הגאולה".
בקרו באתר  OneMitzvah.org/120
או שלחו וואטסאפ למשרד של OneMitzvah 
 (475) 265-0750

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.