מנדי ברגר | יום ה' ניסן ה׳תשפ״ב 06.04.2022

"בניסן עתידין להיגאל": זה מה שפרסם שמוליק סילמן בסטטוס

שעות לפני שיו”ר הקואליציה, חברת הכנסת עידית סילמן הודיעה הבוקר (ד') כי היא פורשת מהקואליציה, זאת לאור רקע חילוקי דעות אידיאולוגיים עמוקים עם מרכיבי הממשלה משמאל - בעלה, שמוליק סילמן, פרסם בסטטוס האישי שלו בוואטצפ - תמונה של הרבי ועליה הכיתוב "בניסן נגאלו ובניסן עתידין להיגאל"
סילמן והסטטוס. (צילום: פייסבוק)

הבוקר (ד') הודיעה יו”ר הקואליציה, חברת הכנסת עידית סילמן כי היא פורשת מהקואליציה, זאת לאור רקע חילוקי דעות אידיאולוגיים עמוקים עם מרכיבי הממשלה משמאל.

שעות לפני ההודעה, בעלה - שמוליק סילמן, פרסם בסטטוס האישי שלו בוואטצפ - תמונה של הרבי ועליה הכיתוב "בניסן נגאלו ובניסן עתידין להיגאל".

סילמן אמרה: “ניסיתי אחדות, כאחת שבאה מעולמות הטוב המשותף, עמלתי רבות עבור הקואליציה הנוכחית. לצערי לא אוכל לתת יד לפגיעה בזהות היהודית של מדינת ישראל ועם ישראל. לא הכל אתם יודעים כי ניסיתי בשקט. לא אוכל עוד להמשיך בדרך זו בשל הערכים והמקום ממנו אני באה. אני מפסיקה את חברותי בקואליציה ואמשיך לנסות לשכנע את חבריי לחזור הביתה ולהקים ממשלת ימין. אני יודעת שאינני היחידה שחשה כך. הזהות היהודית של מדינת ישראל היא זכות קיומנו כאן, זה הלב שלנו, זו המהות שלנו. פגיעה, ללא כל התחשבות בציבור ובערכים שאותם אני מייצגת היא קו אדום מבחינתי. ניתן להקים ממשלה אחרת כבר בכנסת הזו”.

הפרשן הפוליטי של ‘הארץ’, יוסי ורטר פרסם, כי סילמן סיכמה עקרונית עם מקורבי ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, על שיריונה ברשימת הליכוד לכנסת הבאה. לפי הסיכום, אם הליכוד יקים את הממשלה הבאה, סילמן תמונה לשרת הבריאות.

גם עמית סגל דיווח, כי זהו הסיכום עם הליכוד: סילמן תהיה מספר 10 בליכוד ותמונה לשרת הבריאות אם נתניהו יקים ממשלה.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.