שניאור דייטש | יום ד' ניסן ה׳תשפ״ב 05.04.2022

שגריר האיחוד האירופי ביקר במאפיית המצות ובחפ"ק החילוץ

שגריר האיחוד האירופי בישראל מר דימיטר טזאנצ'ב התקבל היום בכפר חב"ד כאורחו של יו"ר הועד המקומי ר' שמעון רבינוביץ • האורח החשוב סייר ב-770, במאפיית המצות ובחפ"ק החילוץ וההצלה מאוקראינה 
שגריר האיחוד האירופי ביקר במאפיית המצות ובחפ

ביקור דיפלומטי חשוב, נערך היום בכפר חב"ד: שגריר האיחוד האירופי בישראל מר דימיטר טזאנצ'ב וצוותו. הביקור המיוחד התקיים בהזמנתו האישית של יו"ר הועד המקומי של כפר חב"ד ר' שמעון רבינוביץ.

השגריר התקבל במשרדי הועד המקומי של כפר חב"ד על ידי הרב רבינוביץ וסגן יו"ר המועצה האזורית שדות דן הרב בנימין ליפשיץ ור' מוישה גוטמן. בפגישה שמע מר טזאנצ'ב על ההיסטוריה של כפר חב"ד, על מוסדות החסד והחינוך הפועלים בכפר ועל הפצת המעיינות ומעצמת השליחות לכל ישראל ולרחבי העולם שיוצאת מכפר חב"ד ופועלת בדרכו של הרבי.

הסיור בכפר חב"ד נפתח בבניין 770, בליווי הרב מנחם לאטר שהסביר לשגריר את חשיבות המבנה וסיפורו. השגריר נשא תפילה אישית בחדרו של הרבי.

המשלחת הגיעה לביקור למאפיית המצות של כפר חב"ד, כדי לראות מקרוב את תהליך אפיית מצות יד כמנהג ישראל. השגריר התעניין ארוכות במצוות מצה ובמסירות הנפש בה שמרו היהודים על מצווה זו גם בתקופות חשוכות בהיסטוריה היהודית.

חלקו האחרון של הסיור הוקדש לפעילות החב"דית לסיוע לקהילות היהודיות באוקראינה ולפליטים הרבים שהגיעו לישראל. השגריר ביקר במחסן החירום המסייע לפליטים מאוקראינה. ר' דודי סלווין ור' אליהו גוטמן הציגו לשגריר את היקף הנתינה בציוד, מזון ושאר צרכים של משפחות הפליטים. הביקור המיוחד הסתיים בחפ"ק החילוץ וההצלה הפועל מכפר חב"ד ומנהל את פעילות החילוץ באוקראינה.

השליח הרב שלוימי פלס מנהל פרוייקט החירום למען הפליטים באוקראינה סקר לפני השגריר וצוותו את הפעילות למען מאות אלפי בני הקהילות היהודיות שנותרו באוקראינה וכן את פעילות החילוץ וההצלה והסיוע במזון לפליטים לאורך כל תקופת הלחימה.

בסיום הביקור, העניק יו"ר ועד כפר חב"ד ר' שמעון רבינוביץ ספר על הרבי וסט מצות שמורות מהודרות לשגריר. האורח הודה למארחים על הביקור המרתק והאירוח הלבבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.