מערכת COL | יום ד' ניסן ה׳תשפ״ב 05.04.2022

סערת הסחר בחפצי ליובאוויטש: עדויות קונים שנדחו - נחשפות

שני קונים, שביקשו לבטל את הקניה מבית המכירות, לאחר שנחשפו לתרמית, ולהחזיר את החפצים למוכר - אדם בעל עבר של הסתבכויות פליליות ומשפטיות - נענו בסירוב. כעת הם מספרים לאתר COLLIVE • פרק נוסף בסדרת התחקירים על פריטי ליובאוויטש
סערת הסחר בחפצי ליובאוויטש: עדויות קונים שנדחו - נחשפות
מפריטי בית המכירות

בכתבה נוספת, בסדרת התחקירים של אתר COLLIVE על מעשי ההונאה של בית המכירות 'קדם' יחד עם סוכן העתיקות שימי דויטש מבורו פארק, עולה כי שורה של קונים, שרכשו חפצים המשוייכים היסטורית לתנועת חב"ד העולמית, לראשיה ומנהיגיה או לאחד מבני משפחתם, נמצאים בהליכים משפטיים נגדם לאחר שהתבררה להם ההונאה.

בית המכירות 'קדם' שכבר עומת פומבית עם טענות נכוחות על מהימנות החפצים השונים ושייכותם לנשיאי חב"ד ליובאוויטש או למי מבני משפחתם, ממשיך בשלו, כך לפי הפרסום ב-COLLIVE, ומנסה לקיים מכירה נוספת השבוע. 

משום מה, כאשר עורכי דין פונים אליהם בשם לקוחות כדי לבטל את המכירות הקודמות הם מתחמקים בתואנות שונות.

צוות התחקירנים של אתר COLLIVE שוחח לאחרונה עם שני קונים, שביקשו לבטל את הקניה ולהחזיר את החפצים למוכר - אדם בעל עבר של הסתבכויות פליליות ומשפטיות, אך נענו בסירוב.

כאמור, בשורה של תחקירים מפורטים, כולל מסמכים בפרסום ראשון, וחשיפת עדויות של הנוגעים בדבר, הוכחה חוסר האמינות של דויטש הממשיך בניסיון החמור לשייך חפצים בגדים רהיטים וכלי בית לאדמו"רים או לרבניות שלהם במשך הדורות. 

רכובים על גבי ההתעניינות הטבעית של אנשים מכל החוגים ובמיוחד אוהדי חצר חב"ד ליובאוויטש בחפצי או כתבי קודש, זוייפו חפצים אלו או מסמכי עדות עליהם, בניסיון לגרוף הון רב.

לפי התחקיר של COLLIVE, שני הקונים הללו, וכנראה גם אחרים, שילמו עשרות אלפי דולרים על מנת לרכוש חפצים אלו, במכירות פומביות של 'קדם' בעבר, וכל הפניות שלהם לבעלים של בית המכירות על מנת לקבל את כספם בחזרה, נדחו.

"פניתי אין ספור פעמים אל הבעלים, ונדחיתי שוב ושוב. אני כעת בשיחות עם עורכי הדין שלי כדי לבחון את האפשרויות העומדות לרשותי" - אומר לאתר COLLIVE הלקוח המרומה - "מבחינתי הפריטים הללו נמכרו עם הסברים שגויים ועדויות שקריות שלא הייתי מודע להם בעת המכירה. 

"לולא הייתי המוכר, הייתי מחזיר מידית את הכסף לקונה ולוקח בחזרה את החפצים המזוייפים, אני מאוכזב ביותר מחוסר האתיקה העסקית של בעלי בית המכירות 'קדם' למרות ההצהרות באתר שלהם ובכל כתבת קידום ויח"ץ בהם הם מתמחים".

עד לרגע זה לא התקבלה התגובה של בית המכירות קדם לאתר COLLIVE. באתר הודיעו כי כשתתקבל יפרסמו אותה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.