מערכת COL | יום ד' ניסן ה׳תשפ״ב 05.04.2022

בבירת ארגנטינה: 5,000 איש באירוע ענק לכבוד י"א ניסן

כחמשת אלפים איש השתתפו אמש (ב') באירוע ענק לכבוד י״א ניסן בעיר הבירה בואנוס איירס שבארגנטינה, בהשתתפות שגריר ארה״ב בארגנטינה מר מרק סטאנליי, המרצה המפורסם הרב שניאור זלמן אשכנזי, נשיא ארגון הקהילה היהודית מר יצחק אייכבאום, הסנטור מר וואלדו וואלף ועוד אנשי ממשל ובכירי הקהילה בארגנטינה
בבירת ארגנטינה: 5,000 איש באירוע ענק לכבוד י

כחמשת אלפים איש השתתפו אמש (ב') באירוע ענק לכבוד י״א ניסן בעיר הבירה בואנוס איירס שבארגנטינה, בהשתתפות שגריר ארה״ב בארגנטינה מר מרק סטאנליי, המרצה המפורסם הרב שניאור זלמן אשכנזי, נשיא ארגון הקהילה היהודית מר יצחק אייכבאום, הסנטור מר וואלדו וואלף ועוד אנשי ממשל ובכירי הקהילה בארגנטינה. 

את האירוע פתח השליח הרב מנדי גורביץ באמירת הפרק תהילים של הרבי ולאחר מכן צפה הקהל בווידאו מיוחד בו סיפר אחד מחסידי חב״ד בארגנטינה על היחידות הראשונה שלו אצל הרבי כשהיה ילד בגיל שבע והרבי שאלו אם כבר יודע את הניגון סטאוו יא פיטו שלימד באותה השנה, ניגון חסידי בשפה האוקראינית.

באותם רגעים הראו על מסכי הענק את מה שמתרחש כעת באוקראינה מאז תחילת המלחמה ובד בבד שמעו נאום מרתק מהשליח לחרקוב הרב משה מוסקוביץ בו הוא סיפר מזווית קרובה על ההתמודדות עם המצב העכשווי ואיך שהרבי מניע את הכל. 

המרצה הבכיר ומגדולי מרביצי התורה והשיעורים השבועיים הרב שניאור זלמן אשכנזי הלהיב את הקהל בדברי התעוררות מרגשים ביותר והעלה את כולם לחיזוק הקשר עם הרבי באמצעות מעשים טובים קטנים שמשנים בגדול את העולם.

השליח הראשי ויו״ר המוסדות הרב צבי גרינבלאט הוריד את דברי הרב אשכנזי למעשים בפועל ועורר את הקהל לקבל על עצמם החלטות טובות כמתנה לרבי לכבוד שנת ה120 להולדתו. כמו כן הרב גרינבלאט חשף בפני הקהל את הצהרתם של למעלה מעשרים ראשי ממשלה במדינות שונות ובפרובינציות של ארגנטינה שחתמו כבר על הצהרת יום י״א בניסן כיום חינוך וצדקה בכל מוסדות החינוך במדינה. 

את הערב כולו הנעים הזמר ר׳ להונאל מזרחי כשלצידו להקת שירה וזמרה שניגנה את ניגוני הרבי בצורה יוצאת מן הכלל החל מניגוני דבקות כמו הניגון של סטאוו יא פיטו האוקראיני עד לניגוני שמחה והתלהבות.

הערב כולו אורגן על ידי מטה צא״ח בארגנטינה בראשות השליח הרב לוי זילברשטיין וכל צוות הפעילים שעמד לימינו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.