מערכת COL | יום כ"ה אב ה׳תשס״ה 30.08.2005

כולל חב"ד: פרויקט 'סלי מזון' לחגים – יוצא לדרך

בימים הקרובים תחל אי"ה מלאכת אריזת 60,000 ארגזי מזון, שיחולקו למשפחות ע"י 'אשל' מפעלי הרווחה שע"י כולל חב"ד, לקראת חגי תשרי הבעל"ט. מדובר בשיא חדש לפרויקט שאין לו אח ורע: הארגזים יחולקו ל-15,000 משפחות, הנמנות על אוכלוסיית המצוקה הנזקקת ביותר, בתחומיהן של 22 ערים ומועצות-מקומיות, בכל רחבי הארץ. אולם תעשייתי, המשתרע על פני 4,500 מ"ר, הועמד ע"י חברת "אפריקה ישראל" – באדיבותו של ר' לוי לבייב– ובו יתאפשר לכולל חב"ד לפעול במקצועיות וביעילות לפריקת עשרות טונות של מוצרי איכות ואריזתם עבור המשפחות. במתחם "אפריקה ישראל" שבפארק התעשייה ברחובות כבר הושלמה ההיערכות לקליטת המשאיות הרבות שיעסקו בכך.
כולל חב
מאה אלף נפש, מהמשפחות העניות ביותר, יזכו לשמחת חג במסגרת הפרויקט
למעלה מ-100 מתנדבים יעסקו במלאכה המורכבת של אריזת הארגזים, בתשומת לב, כך שכל משפחה תקבל את כל מוצרי היסוד הדרושים להכנת סעודות החגים, לכל בני המשפחה.

כמאה אלף נפש בישראל זוכים לשמחת חג במסגרת פרויקט חשוב זה, המתקיים תוך בקרה ושיתוף פעולה של מחלקות הרווחה ברשויות המקומיות – שמוודאות כי הפעילות מכוונת למשפחות העניות והנזקקות ביותר.

פרויקט "סלי מזון", מצטרף למגוון פעילויות החסד באמצעותן מביא כולל חב"ד שמחה, רווחה והצלה של ממש לרבבות נפשות בישראל. הראשון והחשוב בפעילויות אלו הוא הסיוע לאנ"ש – חלוקת תלושי-קניה במיליוני שקלים, ובנוסף גם חלוקת מוצרי עופות ובשר, בכל קהילות אנ"ש ברחבי הארץ.

מנהל כולל חב"ד הרב שלום דוכמן מציין כי הכוונה היא להגיע לכל משפחה עניה, ולהביא אליה את שמחת החג. "זוהי המטרה של כולל חב"ד. והפרויקטים הללו נותנים מימד חדש ל'עדות' המרגשת שהשמיע הרבי נשיא דורנו בשנת תשנ"ב, בעת היחידות לרב מרדכי אליהו. אז, הואיל הרבי לשבח את פעילות ה'כולל', והתבטא כי כולל-חב"ד מכלכל את עניי ארץ-הקודש באופן של 'לחם לפי הטף', בהיקף כה גדול ובשפע כה רב שמאפשר גם לילדי עניים אלו 'להשתעשע' במאכלים מרוב שובע"...
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
כל הכבוד
כ"ו אב ה׳תשס״ה
אהרל'ה בורקיס עלה והצלח
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.