מערכת COL | יום כ"ח אדר ב ה׳תשפ״ב 31.03.2022

גל הטרור הרצחני, פעמי הסיום באוקראינה וההכנות לי"א בניסן

הרב של קהילת חב"ד בלוד, שיצא עם המתנדבים לסיור ממושך בשטח בצל גל הטרור ששוטף את הארץ, ההכנות לאירוע הענק בטדי בשבוע הבא, מבצע הענק בישיבות לקראת י"א ניסן וההכנות לפסח בקרב יהודי אוקראינה. תכנית ליל שישי ב-COL
גל הטרור הרצחני, פעמי הסיום באוקראינה וההכנות לי
תמונות: באדיבות המצלם

כבכל 'ליל שישי' ברדיו COL: תכנית אקטואלית וחסידית לסוף השבוע, בהגשת הרצל קוסאשוילי.

הנה מה שממתין לכם הערב, החל מהשעה 21:00.

הערב בתוכנית, בצל הפיגועים הקשים בשבוע האחרון, בקהילת חב"ד בלוד החליטו להקדים רפואה למכה, ולאחר שייסדו את ארגון השמירה בעקבות אירועי הפרעות בקיץ האחרון בעיר, הוקם מערך פטרולים של אברכים מתנדבים בשכונה הלודאית ובסביבתה. מי שהצטרף אליהם אמש היה המרא דאתרא הרב ברוך בועז יורקוביץ', שיהיה כאן ויספר על הצורך לשלב לצד פעולה בדרך הטבע גם אמונה וביטחון בה'.


להאזנה לתכנית >>>

הלחימה באוקראינה נמשכת והפסקת הלחימה עדיין לא נראית באופק. נשוחח עם הרב מאיר סטמבלר, יו"ר הפדרציה היהודית באוקראינה ומהשלוחים בדנייפר, שיספר על המצב הנוכחי בעיר, ההיערכות לחג הפסח בצל הלחימה והכאוס בכל רחבי אוקראינה, האם לדעתו גם לאחר הפסקת הלחימה המצב יחזור לקדמותו, והאם אכן צפויה בעתיד עלייה במחירי הקמח והמצות?

י"א ניסן מתקרב ובא ואיתו שני אירועים גדולים. האחד, כבר בשבוע הבא ביום רביעי באיצטדיון טדי שמיועד לאנ"ש ולמשפחותיהם, והשני, יום תמים לרבי שמיועד לתלמידי התמימים בישיבות. הרב בנימין וילהלם, מהשלוחים בחולון, משפיע בארגון הפנסאים וחבר בוועדת הכינוס שעל ידי צעירי חב"ד, יהיה כאן וידבר בדרכו המיוחדת על החובה של כל חסיד ומי שמגדיר את עצמו כשייך לרבי, להתייצב באירוע הגדול ביום רביעי הקרוב, כשהתוכנית המגוונת והמושקעת תפתיע לדעתו את רבבות החסידים. הוא גם ידבר על ייחודם של תלמידי התמימים שחיים כבר מזה תקופה את י"א בניסן, מה שמזרים חיות מחודשת במבצעי הרבי ובלימוד שלהם בישיבות.

לסיום, העסקן ר' חיים גלינסקי יספר על המיזם השכונתי-קהילתי ׳יחד למענכם׳ שתפס את קהילות אנ"ש, ועל חנויות רחוב קהילתיות במגזר שמביאות בשורה חשובה אל מול אתגר הקורונה בשנתיים האחרונות וכמובן יוקר המחיה שהולך וגואה, והוא גם יבחר את ניגון השבת שלו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.