צבי סופר | יום כ"ה אדר ב ה׳תשפ״ב 28.03.2022

השלוחים מכירים את המשפחה: "לחזק, זאת תשובה הולמת"

הרב שניאור ברוד, שליח הרבי בשכונת פולג נתניה מזה 13 שנה, שם גרים משפחת הנרצחת החיילת שיראל אבוקרט הי"ד, עומד בקשר עם האב • "הוא דיבר איתה בטלפון זמן קצר לפני הפיגוע", מספר השליח. "נלווה את המשפחה ונפעל ככל יכולתנו לחזק את השכונה" • שליח הרבי בשכונת ניצה בנתניה הרב מאיר גליצנשטיין, מכיר את אם הנרצחת, משתתפת קבועה בשיעורי בית חב"ד • "הכרזנו בשכונה על הקמת ספריית ילדים לע"נ הנרצחת. זאת תשובה הולמת"
השלוחים מכירים את המשפחה:
ברקע: שליח הרבי בשכונת רמב"ם בחדרה בדוכן תפילין ליד מקום הפיגוע הרצחני, אמש. מימין: השלוחים הרב שניאור ברוד משכונת פולג בנתניה, והרב מאיר גליצנשטיין משכונת ניצה בנתניה

הרב שניאור ברוד שליח הרבי בשכונת פולג נתניה מזה 13 שנה, שם גרים משפחת הנרצחת החיילת שיראל אבוקרט הי"ד, עומד בקשר עם האב. "המשפחה מרוסקת", הוא אומר הבוקר בכאב.

"האבא סיפר לי שדיבר איתה בטלפון זמן קצר לפני הפיגוע", מספר השליח. "היא היתה בדרך לבסיס והוא אמר לה "תשמרי על עצמך, זאת תקופה מתוחה". "נלווה את המשפחה ונפעל ככל יכולתנו לחזק את השכונה", מוסיף השליח. "הבוקר הלכנו לאסוף 'מצות שמורה' לחלק בכל השכונה, לחזק את התושבים".

שליח הרבי בשכונת ניצה בנתניה הרב מאיר גליצנשטיין, מכיר את משפחת הנרצחת בפיגוע אמש בחדרה, שיראל אבוקרט הי"ד. אמה דבורה, משתתפת קבועה בשיעורי בית חב"ד בשכונה.

בשיחה ל-COL, אומר הרב גליצנשטיין: "הכרתי את האמא מרת דבורה בצורה מאוד טובה. היא אם שעלתה עם בתה (שיראל הי"ד) ובנה, הבת היתה כל עולמה. היה לה קשר מאוד טוב עם בית חב"ד, יש לה משרד בשכונה וערכנו שם שיעורי תורה, קבענו מזוזות וכל דבר יהודי שהיה צריך היא היתה מעורבת. קשה מאוד לדבר בזמן כזה. הגענו לנחם ופשוט היינו שם, אין מילים לתאר את הכאב".

השליח כבר הכריז הבוקר על הקדשת ספריית ילדים מיוחדת לעילוי נשמת הנרצחת הי"ד, ויש לו גם מסר מעודד: "רק להוסיף בנש"ק, נרות שבת קודש, בדוכני תפילין ולהוסיף באור. זאת הדרך להתחזק. כפי שהרבי עודד שבזכות הנחת תפילין יקויים "ויראו ממך" – שיפול פחד על האוייב. אנחנו צריכים להיות חזקים, זאת התגובה הנכונה".

כפי שדווח לאחר הפיגוע, שיראל הי"ד אבוקרט התגייסה למשמר הגבול לפני כחצי שנה ושירתה בפלוגה מ”ג במג”ב איו”ש.

החייל והחיילת יזן פלאח ושיראל אבוקרט הי"ד נורו בפיגוע הרצחני על ידי בני עוולה כשהיו בדרך לבסיסם אחרי השתלמות בחדרה. לאחר שהמחבלים פגעו בשניים הם לקחו מאחד מהם נשק ארוך טעון והשתמשו בו להמשך הפיגוע.

חיילי מג”ב, שקנו אוכל במסעדה סמוכה, שמעו את היריות, חתרו למגע וחיסלו את שני המחבלים. בקרב היריות נפגע קל לוחם ימ”ס אחד ושני נפגע בינוני ומצבו יציב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.